Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

Παντελής Κόγιος: «Κερδίζω βοηθώντας τον τόπο μου»

Ανακοίνωση

Ονομάζομαι Κόγιος Παντελης, είμαι 38 χρονών και εδω και 16 χρόνια υπηρετώ στης ένοπλες δυνάμεις! υπηρέτησα 11,5 χρόνια στην Ορεστιάδα και αυτήν την στιγμή υπηρετώ στην Κομοτηνή. Είμαι εθελοντής διασώστης στην ελληνική ομάδα διάσωσης. γεννήθηκα στην Έδεσσα και η καταγωγή μου ειναι απο το Γαρέφι Αριδαιας.

Η ενασχόληση μου με τα θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης ξεκίνησε το 2014 που ήμουν υποψήφιος με τον συνδυασμό του Ανδρέα Κόγιου. τον Ιούνιο του 2018 εκλέχθηκα δημοτικός σύμβουλος στην θέση του Ανδρέα Κόγιου και ανέλαβα με μεγάλο ενθουσιασμό τα νέα μου καθήκοντα! σε ιδιαίτερα εγκάρδιο κλήμα έγινε η ορκωμοσία και ξεκίνησε ουσιαστικά η πρώτη μου επαφή με την τοπική αυτοδιοίκηση.

Απο την αρχή διέκρινα την προσπάθεια του δήμαρχου αλλα και της ομάδας του να βοηθήσει και να υλοποιήσει σημαντικά έργα στην αλμωπία... ήθελα να συτρατευτώ στην προσπάθεια αυτή! συμμετείχα ενεργά προς αυτήν την κατεύθυνση και συστρατευτηκα με την συμπολίτευση.

Κάποιος μου είπε οτι δεν κερδίζω τίποτα που κατεβαίνω! κερδίζω όμως βοηθώντας τον τόπο μου! κερδίζω οταν βλέπω οτι εχει αλλάξει κάτι προς το καλύτερο! η Αλμωπία ειναι ο τόπος μου!

Η επιλογή μου να συμμετέχω στην ομάδα του Δημήτρη μπίνου ήταν για μένα μονόδρομος, αν και μου έγινε και απο αλλού πρόταση ήθελα να συνεργασθώ με ανθρώπους που ήθελαν πραγματικά να προσφέρουν στο τόπο τους! με ανθρώπους που είχαν και έχουν κάτι ακόμα να δώσουν! μαζί θα συνεχίσουμε την προσπάθεια αυτή! Το πρωί της τρίτης 5 Μαρτίου ανακοινώθηκε επίσημα η συμμέτοχη μου στον συνδυασμό του Δημήτρη μπίνου , έναν συνδυασμό με νέους ανθρώπους με νέες και καινοτόμες ιδέες! μια ομάδα με όραμα και στόχους ! Το μέλλον είναι στα χέρια μας!

Έχουμε μπροστά μας μια κοινή πορεία! και ενα κοινό μέλλον! όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά θα αναλάβουμε να βοηθήσουμε τον τόπο μας! κανείς δεν περισσεύει! και καλό όλους να βοηθήσουν σε αυτό το κομμάτι! πάνω απο όλα είναι η αλμωπία! πάνω απο όλα η αλμωπία της καρδίας μας!

Θα κλείσω με μια φράση που είχε πει σε ενα συνέδριο μελισσοκομίας ενας συνάδελφος μελισσοκόμος και με εκφράζει απόλυτα αυτήν την στιγμή...

Στο κοινό μας παρόν και στο κοινό μας μέλλον!

Παντελής Κόγιος
Υπ. Δημοτικός Σύμβουλος
με το συνδυασμό του Δημήτρη Μπίνου
"Η Αλμωπία της Καρδιάς μας"

1 σχόλιο:

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News