Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Εδεσσαϊκός: Στη μεγάλη ομάδα οι Βαλαβάνης, Γαργάλας και Λάτιφυ

Ανακοίνωση

Ο Εδεσσαικός πιστός στο πλάνο που έχει χαράξει τα τελευταία χρόνια και έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στην δουλειά που γίνεται στα τμήματα υποδομής των Ακαδημιών, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την προώθηση 3 ποδοσφαιριστών στην μεγάλη ομάδα. Πρόκειται για τον τερματοφύλακα Νίκο Βαλαβάνη,τον κεντρικό αμυντικό Άρη Γαργάλα και τον Χρήστο Λατίφυ ο οποίος αγωνίζεται ως αμυντικό χαφ.

Οι νεαροί ποδοσφαιριστές θα ενσωματωθούν με την έναρξη της προετοιμασίας ενώ στις πρώτες δηλώσεις που έκαναν στο edessaikos.gr δήλωσαν:

Δηλώσεις Νίκου Βαλαβάνη: 'Ειμαι πολύ χαρούμενος γι'αύτο το μεγάλο βήμα που έκανα στα 17 μου γιατί σε αντίθεση με πέρσι που αγωνιζόμουν στο τοπικό για μένα ήταν όνειρο ζωής αυτή η εξέλιξη. Θελω να ευχαριστήσω τους προπονητές μου, την δίοκηση για την ευκαιρία που μου έδωσαν... θα δώσω το 100% ώστε να βοηθήσω την ομάδα μου.

Δηλώσεις Άρη Γαργάλα: 'Ειμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ με την μεγάλη ομάδα του Εδεσσαικού. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει σαν ομάδα.

Δηλώσεις Χρήστου Λατίφυ: 'Ειμαι πολύ χαρούμενος που ο προπονητύς μου έδωσε την ευκαιρία να βρίσκομαι στην ανδρική ομάδα και θα προσπαθήσω ώστε να πετύχω τους στόχους της ομάδας αλλά και τους προσωπικούς μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News