Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Λουπίτα Νιόνγκο για Γουάινσταϊν: Ήθελε να του κάνω μασάζ και να βγάλει το παντελόνι του

Η πρώτη τους συνάντηση, λέει η ηθοποιός, ήταν στο Φεστιβάλ του Βερολίνου

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός Λουπίτα Νιόνγκο είναι η τελευταία σταρ του Χόλιγουντ που μιλά ξεκάθαρα για σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη από τον σεξομανή παραγωγό Χάρβεϊ Γουάινσταϊν. Η Νιόνγκο που πήρε Όσκαρ για την παρουσία της στην ταινία «12 χρόνια σκλάβος», αποκάλυψε την προσωπική της εμπειρία με άρθρο της στους New York Times, την εφημερίδα που αποκάλυψε το τεράστιο σκάνδαλο.

Εκεί περιγράφει τις φορές που ο Χάρβεϊ Γουάινσταϊν την συνάντησε και προσπάθησε να την ρίξει στο κρεβάτι του, με διάφορα προσχήματα. Έφτασε μάλιστα στο σημείο να της πει ξεκάθαρα πως ο μόνος τρόπος να κάνει καριέρα στο Χόλιγουντ είναι να περάσει από το κρεβάτι του - όπως έκαναν άλλες δύο διάσημες πλέον συνάδελφοί της, τα ονόματα των οποίων η Νιόνγκο δεν αναφέρει.

Η πρώτη τους συνάντηση, λέει η ηθοποιός, ήταν στο Φεστιβάλ του Βερολίνου, σε ένα δείπνο. Λίγο μετά, ο Γουάινσταϊν την προσκάλεσε σε δείπνο και ιδιωτική προβολή στο σπίτι του στο Κονέκτικατ. Εκεί ο παραγωγός εξοργίστηκε που η Νιόνγκο αρνήθηκε να πιει αλκοόλ ή κάποιο αναψυκτικό, όμως, ενώ τα παιδιά του ήταν στο σπίτι και έβλεπαν ταινία, εκείνος την προσκάλεσε σε άλλο δωμάτιο και της ζήτησε να του κάνει μασάζ.

«Ξεκίνησα να κάνω μασάζ στην πλάτη του για να κερδίσω λίγο χρόνο και να σκεφτώ πώς θα φύγω. Πολύ σύντομα μου είπε πως θέλει να βγάλει το παντελόνι του. Του είπα να μην το κάνει και τον ενημέρωσα πως κάτι τέτοιο θα με έκανε να νιώσω εξαιρετικά άβολα. Παρόλα αυτά σηκώθηκε και ξεκίνησε να το βγάζει, ενώ εγώ πήγαινα προς την πόρτα, λέγοντας πως δεν ήμουν άνετη με κάτι τέτοιο», διηγείται η Νιόνγκο τονίζοντας πως ήταν σε μεγάλη σύγχυση για το πώς να χειριστεί την κατάσταση χωρίς να θέσει σε κίνδυνο το μέλλον της. Έτσι τον προσκάλεσε σε μια θεατρική παράσταση, ενώ εκείνος της αντιπρότεινε μια άλλη.

Εκείνο το βράδυ δεν έγινε τίποτα λέει, η επόμενη συνάντησή τους όμως, κατά την διάρκεια δείπνου στην Νέα Υόρκη, ήταν αποκαλυπτική: «Αν ήθελα να γίνω ηθοποιός, έπρεπε να κάνω τέτοιου είδους πράγματα, είπε και ακόμα πως εκείνος έβγαινε με τις διάσημες Χ και Ψ και κοίτα αυτό που τις οδήγησε».

«Εκρυψα την εμπειρία μου με τον Χάρβεϊ βαθιά μέσα μου κι έγινα μέρος της συνωμοσίας σιωπής που τον κάλυπτε επί τόσα χρόνια. Ένιωθα πολύ μόνη μου όταν έγιναν όλα αυτά και κατηγορούσα τον εαυτό μου για τα περισσότερα, σχεδόν όπως όλες οι άλλες γυναίκες που μίλησαν για την εμπειρία τους», λέει η ηθοποιός.

Ακόμα και μετά την επιτυχία της στο «12 χρόνια σκλάβος», ο Γουάινσταϊν συνέχισε να της την πέφτει. «Τελικά αποδέχτηκε την θέση μου και μου είπε ότι παρόλα αυτά θέλει να δουλέψει μαζί μου κάποια στιγμή. "Το ελπίζω" του απάντησα ψέμματα εγώ».

Όταν αποκαλύφθηκε η δράση του Χάρβεϊ «ένιωσα αηδία», λέει η Λουπίτα Νιόνγκο που «η συμπεριφορά του απέναντί μου ήταν ο κανόνας. Όπου κι αν κοιτούσα, όλοι αισθάνονταν τυχεροί που είχαν σχέσεις μαζί του. Δεν ήξερα πώς τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν. Δεν ήξερα πως υπάρχει κανείς να θέλει να αλλάξει τα πράγματα. Έτσι, το σχέδιο επιβίωσής μου ήταν να τον αποφύγω με κάθε κόστος και δεν ήξερα ότι είχα συμμάχους σε αυτό», καταλήγει στην εξομολόγησή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News