Δευτέρα, 24 Ιουλίου 2017

Αυτές είναι οι απόλυτες τροφές για ξεκούραση

Αν νιώθετε μονίμως κουρασμένοι μην το αμελείτε και συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Οι απαιτήσεις της καθημερινότητας, το στρες και οι εξαντλητικές δίαιτες, συμβάλλουν στη σωματική και ψυχική εξάντληση.

Αν νιώθετε μονίμως κουρασμένοι μην το αμελείτε και συμβουλευτείτε το γιατρό σας. Παράλληλα εντάξτε τις παρακάτω τροφές στο διαιτολόγιό σας.

Μέλι

Προσφέρει άμεσα ενέργεια και πολλά αντιοξειδωτικά συστατικά, που καταπολεμούν την κούραση. Πρόσφατη μελέτη του Πανεπιστημίου Αθηνών, έδειξε ότι το Ελληνικό μέλι είναι ανώτερο από το εισαγόμενο λόγω της ιδιαιτερότητας του εδάφους, καθώς οι μέλισσες παράγουν μεν λιγότερο μέλι αλλά είναι περισσότερο συμπυκνωμένο και συνεπώς πλουσιότερο σε αντιοξειδωτιά συστατικά από το μέλι άλλων χωρών.

Ξηροί καρποί

Είναι πολύ καλές πηγές μαγνησίου και του συνενζύμου Q10. Έχει βρεθεί ότι το μαγνήσιο βοηθά τα άτομα με υποτονικότητα και μελαγχολία. Το συνένζυμο Q10 (ή αλλιώς ουβοκινόνη) έχει συσχετισθεί από πολλές μελέτες με τόνωση και αύξηση της διάθεσης καθώς παίζει σημαντικό ρόλο στη διαδικασία της παραγωγής ενέργειας από το κύτταρο.

Φρούτα και λαχανικά

Το στρες αυξάνει τις απαιτήσεις σε αντιοξειδωτικά συστατικά. Καταναλώστε αντιοξειδωτικές βιταμίνες, κυρίως C (φράουλες, ακτινίδιο, ρόκα, μπρόκολο, πατάτες) και Ε (σπαράγγια, σπανάκι, μαρούλι). Σύμφωνα με τις συστάσεις επίσημων διεθνών φορέων Διατροφής, πρέπει να καταναλώνουμε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών ημερησίως.

Ψάρια

Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι τα ω-3 λιπαρά οξέα που περιέχονται σε αυτά (και πιο συγκεκριμένα το DHA και το EPA) συμβάλλουν και στην καλή υγεία του εγκεφάλου και στη μείωση του ρυθμού απώλειας της απομνημονευτικής μας ικανότητας. Παράλληλα περιέχουν αμινοξέα που επηρεάζουν τα επίπεδα της σεροτονίνης στον εγκέφαλο, αυξάνοντας τη διάθεση και τονώνοντας τον οργανισμό. Βάλτε στο πρόγραμμα τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα ψάρια, όπως σαρδέλα και τσιπούρα.

---
Πηγή: onmed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News