Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Νταϊάνα: Η μέρα του γάμου με τον Κάρολο ήταν η χειρότερη της ζωής μου

Αν μπορούσα να ξαναγράψω το σενάριο της ζωής μου θα έστελνα στον αγύριστο τον σύζυγό μου

Όλο και περισσότερες αποκαλύψεις έρχονται στο φως για τη ζωή της πριγκίπισσας Νταϊάνα με αφορμή την 20η επέτειο από το θάνατό της σε τροχαίο δυστύχημα στο Παρίσι το 1997.

Βιντεοταινίες της ίδιας που θα προβληθούν για πρώτη φορά στο ντοκιμαντέρ παραγωγής NationalGeographic «Νταϊάνα: Σε πρώτο πλάνο» από το Channel4 καταγράφουν την θλιμμένη ζωή της.

Πρόκειται για βιντεοταινίες που γυρίστηκαν στο παλάτι του Κένσινγκτον το 1992 και το 1993. Η πριγκίπισσα Νταϊάνα διηγείται ότι είχε συναντηθεί όλες κι όλες 13 φορές με τον πρίγκιπα Κάρολο πριν το γάμο. «Μου τηλεφωνούσε κάθε μέρα για μια εβδομάδα και μετά εξαφανιζόταν και έκανε τρεις εβδομάδες για να μου μιλήσει», λέει η εκλιπούσα πριγκίπισσα του κόσμου σύμφωνα με την Telegraph. «Παράξενο, δεν συμφωνείτε», πρόσθεσε.

«Ήταν η χειρότερη ημέρα της ζωής μου», ανέφερε για την ημέρα του γάμου της με τον πρίγκιπα Κάρολο.

Η Νταϊάνα μιλά στις ταινίες αυτές για την ερωτική και την ανύπαρκτη σεξουαλική της ζωή. «Ποτέ δεν το ζητούσε», λέει και το αποδίδει στη σχέση που διατηρούσε με την Καμίλα Πάρκερ Μπόουλς παράλληλα με το γάμο. «Κάναμε έρωτα μια φορά στις τρεις εβδομάδες και πάντα είχα την αίσθηση ότι γινόταν μηχανικά», διηγείται η πριγκίπισσα Νταϊάνα.

«Αν μπορούσα να ξαναγράψω το σενάριο της ζωής μου θα έστελνα στον αγύριστο τον σύζυγό μου, θα του έλεγα να πάει με την ερωμένη του και να μην ξαναγυρίσει σε μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News