Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Ξεσπαθώνει η Ραχήλ κατά της Ζωής: Τι λέει για νταβατζήδες, καρέκλες, παιδεραστές και 200.000 ευρώ

Η ανάρτηση στο Facebook

Στην αντεπίθεση με πολύ σκληρά λόγια πέρασε η Ραχήλ Μακρή στα όσα είπε η Ζωή Κωνσταντοπούλου κατηγορώντας την πως έφυγε από την Πλεύση Ελευθερίας αφήνοντας υπονοούμενα για καρέκλες.

Με ανάρτηση της στο Facebook η κυρία Μακρή ξεσπαθώνει κατά της Ζωής Κωνσταντοπούλου και μιλάει για νταβατζήδες, καρέκλες, παιδεραστές και χαρτζιλίκια 200.000 ευρώ.

Η ανάρτηση στο Facebook

Εγώ κυρία μου δεν διαχώρισα την θέση μου. Αποχώρησα καταθέτοντας και καταγγέλλοντας τις πρακτικές νταβατζήδων που μαζέψατε στο μόρφωμα σας και την έλλειψη πολιτικής. Το δικό μου έργο απέναντι στους νταβατζηδες και τους χορηγούς είναι καταγεγραμμένο στα πρακτικά της βουλής και της αντιτρομοκρατικής όταν με απειλούσαν με την ζωή μου και των παιδιών μου και έσπαγαν βουλευτικά αυτοκίνητα. Το δικό σας που ακριβώς είναι; Ξέχασα είσασταν απασχολημένη με το να ζητάτε καρέκλες και οφίκια και να φτιάχνετε νόμους για την κατάργηση της ασέλγειας ανηλίκων και για να βγαίνουν δολοφόνοι, παιδεραστές και κακούργοι από την φυλακή. Δεν ξέρω σε ποιες καρέκλες αναφέρεστε ακριβώς, αλλά αυτές που κάθεστε στα γραφεία σας είναι δικές μου κι εγώ τις αγόρασα με κόπο και σκληρή δουλειά και οχι από τα χαρτζιλίκια των 200.000€.

Υπενθυμίζεται πως η πρώην πρόεδρος της Βουλής σε συνέντευξή της χθες στον ΣΚΑΪ απαντώντας σε ερώτηση για την αποχώρηση δήλωσε πως η Ραχήλ Μακρή «διαχώρισε την πορεία της», ενώ εμμέσως πλην σαφώς την κατηγόρησε πως έψαχνε «καρέκλες» λέγοντας πως στην Πλεύση «δεν μοιράζουμε οφίκια, μοιράζουμε ευθύνες και καθήκοντα...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News