Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2016

Πώς να μην πάρεις 3-5 κιλά μέσα σε 20 ημέρες

Αν υπήρχαν μαγικά κόλπα θα είχαμε όλες την κοιλίτσα της Ζιζέλ, τους μυς του Ρονάλντο και τα πόδια της Αμπρόσιο

Μέσα στις επόμενες ημέρες ημέρες θα έχουμε αναλυτικό άρθρο για το φαγητό στις γιορτές. Αλλά επειδή ήδη τα μελομακάρονα κυκλοφορούν προκλητικά στα σπίτια μας, δίνουμε κάποιες οδηγίες για το πώς μπορείς να κρατήσεις τη ζυγαριά σου στον αριθμό που δείχνει σήμερα για όσο πιο πολλές ημέρες μπορείς.


Αν υπήρχαν μαγικά κόλπα θα είχαμε όλες την κοιλίτσα της Ζιζέλ, τους μυς του Ρονάλντο και τα πόδια της Αμπρόσιο. Επειδή -μάλλον- μαγικά κόλπα δεν υπάρχουν καλό είναι αυτές τις ημέρες να κρατήσουμε ένα μέτρο στο φαγητό μας. Προσωπικά όταν τυχαίνει να τρώω παραπάνω, τις επόμενες ημέρες τρώω πιο προσεγμένα και γυμνάζομαι, έτσι ώστε να μην δείξει ποτέ η ζυγαριά περισσότερα από 2-3 κιλά.

Οι διαιτολόγοι λένε ότι μπορούμε πολύ εύκολα να επανέλθουμε όχι μόνο στα κιλά μας αλλά και να νιώσουμε καλύτερα, ακολουθώντας για μια-δύο ημέρες ένα πιο στεγνό πρόγραμμα διατροφής. Χρειαζόμαστε οπωσδήποτε μια ημέρα μετά το πολύ φαγητό για να πατήσουμε το κουμπί της επανεκκίνησης. Όμως είναι σημαντικό να μην αφήσεις αυτές τις μια-δύο ημέρες να γίνουν μια εβδομάδα, καθώς μετά, τα πράγματα όπως θα ξέρεις μάλλον ήδη, θα είναι δυσκολότερα.

Οδηγία Νο1
Ξύπνα το πρωί και κάνε γυμναστική
Το ξέρω ότι είναι το τελευταίο που θέλεις να κάνεις όμως έχει αποτελέσματα και μάλιστα άμεσα. Χρειάζεται να κάνεις 45 λεπτά γυμναστική κάθε είδους, -γυμναστήριο, τρέξιμο, κολύμπι. Αλλά μπορεί να ωφελήσει αρκετά και ένα γρήγορο περπάτημα 45 λεπτών. Είναι σημαντικό να το κάνεις αυτό νωρίς το πρωί για να ξεκινήσει να δουλεύει δυνατά ο μεταβολισμός και για να ιδρώσεις αποβάλοντας τις τοξίνες. Έτσι θα ρυθμίσεις και την παραγωγή γλυκόζης νωρίς για να μην ξανανιώσεις μέσα στην ημέρα την ανάγκη για πολύ φαγητό.

Οδηγία Νο2
Πιες πραγματικά πολύ νερό
Μπορεί και μόνο η σκέψη του ότι θα πιείς πολύ νερό να σε κάνει να νιώθεις άβολα και ήδη… φουσκωμένος, όμως αυτή είναι η λύση για να παρασυρθεί το λίπος και ό,τι δε χρειάζεται ο οργανισμός. Μαζί τους θα φύγει και το φούσκωμα. Επιπλέον θα ενυδατωθείς τώρα που το χρειάζεσαι αρκετά. Ειδικά αν έχεις πιεί ένα ποτηράκι παραπάνω θα γίνεις πολύ γρηγορότερα καλά. Περίπου 10 ποτήρια νερό την ημέρα είναι αρκετά.

Οδηγία Νο3
Μακριά από τους υδατάνθρακες
Οι υδατάνθρακες είναι μια θαυμάσιοι αλλά δεν είναι για αυτή τη φάση και για αυτή την ημέρα. Άρα όχι πατάτες, ψωμί, ρύζι, μακαρόνια. Πιθανότατα εχθές να έφαγες αμέτρητους υδατάνθρακες και αύριο να ξαναφάς. Οπότε σήμερα μπορείς να ζήσεις μακριά τους. Επιπλέον το να μην τρως υδατάνθρακες θα σε οδηγήσει στο να φας περισσότερα λαχανικά και φρούτα ή να πιείς περισσότερο νερό, οπότε διπλό το όφελος.

Μενού αποτοξίνωσης για μια ημέρα

-Το πρωί μπορείς να φας μια ομελέτα με αυγά ή μόνο με ασπράδια βάζοντας μέσα όποια λαχανικά έχει το ψυγείο σου. Το ασπράδι ενός αυγού έχει μόνο 17 θερμίδες και 4 γραμμάρια πρωτεΐνης, οπότε μπορείς να φας και μεγαλύτερη ποσότητα. Η πρωτεΐνη σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες των λαχανικών θα σου δώσουν σίγουρα δύναμη για πολλές ώρες μέσα στην ημέρα.
-Το μεσημέρι θα φτιάξεις μια μεγάλη σαλάτα με πολλά πράσινα λαχανικά. Να φροντίσεις οπωσδήποτε να έχει σπανάκι που περιέχει το φυσικό διουρητικό ποτάσσιο, και πρωτεΐνη. Μπορεί να είναι φακές ή τόφου αν δεν τρως κρέας όπως κι εγώ, ή κοτόπουλο, γαλοπούλα ή ψάρι με ένα κουταλάκι του γλυκού λάδι, και όσο θέλεις λεμόνι ή μηλόξυδο.
-Για σνακ μια χούφτα αμύγδαλα με ένα μήλο είναι ό,τι χρειάζεσαι.
-Για δείπνο πρωτεΐνη και λαχανικά στον ατμό με ένα κουταλάκι του γλυκού λάδι και καρυκεύματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News