Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Αυτά είναι τα Σκοπιανά τραγούδια ΝΤΡΟΠΗ για τη Μακεδονική παράδοση

Ανακοίνωση

Στίχοι τραγουδιών με προπαγανδιστικό περιεχόμενο.

Οι στίχοι των τραγουδιών που αναφέρονται παρακάτω γράφηκαν στα Σκόπια κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας του εμφυλίου πολέμου της Ελλάδος 1946-1949.

Σκοπός τους είναι να προπαγανδίσουν τη δημιουργία τεχνητής σλαβικής μειονότητας εντός της Ελλάδας με το όνομα «Μακεδονική» και να υποστηρίξουν εδαφικές διεκδικήσεις εις βάρος της Ελλάδας.

Κάποιοι «επιτήδειοι» τα προωθούν στους πολιτιστικούς συλλόγους και τα πανηγύρια ως «Μακεδονικά» για να παραπλανήσουν τους γηγενείς Μακεδόνες.



Τα γνήσια Μακεδονικά τραγούδια, ακόμα και αυτά που είναι γραμμένα στα κατά τόπους γλωσσικά ιδιώματα, δεν έχουν καμία σχέση με τα παραπάνω προπαγανδιστικά και αναφέρονται στην φύση, τις αγροτικές εργασίες, την αγάπη, τον γάμο και τα ιστορικά γεγονότα στη Μακεδονία.

Ακολουθούν τραγούδια που αποτελούν ντροπή για τη Μακεδονική παράδοση και κίνδυνο για την ασφάλεια της πατρίδας μας, όπως τα κατέγραψε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Μακεδόνων: 











214 σχόλια:

  1. ARIDAIA NEWS ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. η μακεδονια και η ελλαδα γενικα ειναι πλεον γερμανικη γιαυτο μην τρελενεστε ντοπιοι ποντιοι και τα λοιπα μια παροικια της γερμανιας μας εχουν κανει οι πολιτικοι τους συμφερη να μαλωνουμε για τετοια θεματα και αυτοι να ξεπουλανε την γη μας πρεπει να μαθουμε να σεβομαστε την διαφορετικοτητα του καφε φιλου και ισως γειτονα μας εδω μας εχουν φερει πακιστανους αλβανους αφγανους συριους ιρακινους για να αλιωσουν την χωρα μας και γη της ορθοδοξιας αυτο να σας προβληματιζει μην τρωτε παπα ξυπνηστε γιατι εαν γινει πολεμος με την τουρκια ντοπιοι και ποντιοι διπλα διπλα θα ειμαστε και θα μοιραζομαστε το ιδιο φαγητο και χαντακι και συμπολεμιστες θα ειμαστε γιαυτη την γη γιαυτο φιλε βαφειαδη κατεβασετο σε παρακαλω θερμα

      Διαγραφή
    3. Να πας να ζήσεις με τους Σκοπιανούς αφου σου αρέσει η διαφορετικότητα κι άσε τους Έλληνες στην Ελλάδα τους. Σεβόμαστε όσους μας σέβοντε. Όποιος δεν σέβεται την Ελλάδα φωτιά και τσεκούρι. Εκάς οι βέβηλοι

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια, επιτέλους κάποιος που αγγίζει με σοβαρότητα το θέμα που έχει δημιουργήσει τόσα προβλήματα στην περιοχή μας, διαστρεβλώνοντας τις συνειδήσεις και την παράδοση του τόπου μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι λετε βρε γκιουμια γραψε απο ποτε ηταν γραμμενα ρε μαγκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 2 ,3 apo ayta ta tragoudia akoustikan sto xoro tou loutrakiou kai episis kai stis ekdilwseis to kalokairi .mipws prepei na dwsei kapoios eksigiseis aptin orxistra k gw entopios eimai alla dn anexomai en agnoia moy na xoreyw to skopiano zaramo me stin xwra mou ntropi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. an ntrepesai gia thn katagwgh sou krupsou spiti sou kai mhn ksanavgeis... sou rxetai o malakas o vafeiadhs na sou pei ti 8a akous...

      Διαγραφή
    2. 2:04 ΑΝ ΑΣΦΥΚΤΙΑΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ. ΕΔΩ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΣΟΥΡΓΕΛΟ;;;;;;;;;;; Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!

      Διαγραφή
    3. προς 2.04: εισαι η ντροπη της πατριδας μας. κατι τετοιοι σαν και σενα απειλουν την χωρα μας. θα επρεπε να ντρεπεσαι για αυτο που εισαι. για λυπιση εισαι μονο.,

      Διαγραφή
    4. στον συλλογο του Λουτρακιου υπαρχουν πολλα αξιολογα ατομα. απλα θα πρεπει με καποιον τροπο να συμαζεψουν μια μεγαλη μεριδα ανθρωπων του χωριου που ειναι ασυμαζευτοι. αυτη η προσπαθεια θα ειναι επωδυνη ομωσ πρεπει επιτελουσ να γινει., ασ μη ξεχναμε οτι το σημερινο δσ δεν θυμιζει σε τιποτα περασμενα χρονια που η κατασταση βρωμουσε απο το κεφαλι. εγω θα ευχηθω καλη δυναμη και κουραγιο. αν δεν σπασεισ αυγα ομελετα δεν κανεισ,.

      Διαγραφή
    5. 2.04 μαλακας ο Βαφειαδης? γιατι? θιχτηκες ρε βρομοσκοπιανε?

      Διαγραφή
    6. 1:40 μμ,1ο) το Λουτρακι μην το πιανεις στο στομα σου!!Κ 2ο) εσυ πας στα πανηγυρια,οποιουδηποτε χωριου κ επειδη θα χορεψεις ενα απο τα παραπανω τραγουδια εισαι σκοπιανος??Ελεος πια!!

      Διαγραφή
    7. Εσένα φίλε 2,19 πως θα σου φερόντανε να χορεύομε ένα τραγούδι που βριζι τους εντόπιους μακεδόνες ??ΣΚΕΨΟΥ !!!!!

      Διαγραφή
    8. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο 2:19 ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ...ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ;ΑΝ ΧΟΡΕΨΕΙΣ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΣΑΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΖΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ;;ΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΣΤΕ!!

      Διαγραφή
  5. ΟΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. autoi mia zoi sto perithwrio tha einai, mi stenaxwrieste synellines. mia zoi perithwriakoi.

      Διαγραφή
  6. ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τωρα αρχιζουν τα δυσκολα για ολους αυτους που νομιζανε οτι θα δρουν ανενοχλητοι., πλεον το θεμα αρχιζει να βγαινει προςταεξω, δεν ειναι ταμπου. τωρα οποιοσ θελει να χορευει τραγουδια που μιλουν με μισος για την ελλαδα μας, να πηγαινουν να ζουνε στο κρατοσ τουσ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΣΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΟΥ ΑΓΚΙΞΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΙΔΑΙΑΝΕΙΟΥΣ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καποτε ηρθαν οι ποντιοι και κανενας δεν τους ειπε τι να τραγουδαν και τι να χορευουν εσυ βαφειαδη που ακους ξενα εισαι αμερικανος,ντεπεσαι ασβαλουν το ονομα τους αυτοι που σου εδωσαν αυτο το κειμενο να τους ξερουμε.σιγουρα πολιτευοντε με νδ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπουφο για πραδοσιακη μουσικη μιλαει,αυτο εξεταζει το θεμα εδω,τα ξενα εινια αλλο ειδος μουσικης,εχεις δει να χωρευουν ρεγγε σε πανυγιρι αραδοσιακο θρακιωτικο????ξυπνα

      Διαγραφή
    2. μηπως η ποντιακη διαλεκτος και οι χοροι δεν ειναι προβλημα?μηπως τη μουσικη τους και τι διλεκτο δεν τι διεκδικει κανενα αλλο κρατιδιο/

      Διαγραφή
  10. Θα συμφωνήσω ότι είναι προπαγανδιστικά τραγούδια αυτά που αναφέρατε.
    Τα άλλα τραγούδια που μιλούν για αγάπη έρωτα καθημερινά βιώματα,όπως σοφκα ,μπέλα ολύμπιο ,λισαβο και άλλα γιατί δεν ακούγονται τραγουδισμένα με στοιχο;Μία έτσι Μία γιουβέτσι είστε.
    Α και αυτοί που λένε πάντε δίπλα, να τους πω εμείς εδώ γεννηθήκαμε πάππου προς πάππου.εσείς από που ήρθατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αρθρο αναφερεται μονο στα προπαγανδιστικα και ξεκαθαριζει οτι δεν αναφερεται σε εκεινα που εχουν απλα το κατα τοπουσ γλωσσικο ιδιομα.

      Διαγραφή
    2. Ναι ρε φίλε το κατάλαβα.στην ουσία τώρα ,αυτά είναι προπαγανδιστικά ,τα άλλα που δεν είναι περιμένω την ομοσπονδία σε κάποιο χορό που θα διοργανώσει να τραγουδιστουν.εγώ λέω δεν θα το κάνει.αν το κάνει θα τους παραδεχτώ και θα βγουν αληθινοί σε αυτό που πιστεύουν ότι πρεσβεύουν.αυτά καλό απόγευμα και η Ζωή είναι μικρή,απολαύστε ότι σας κάνει χαρουμενους

      Διαγραφή
  11. prwton prepei na eiste poly eksupnh edw mesa eseis pou sxoliazetai pou sxoliazetai xwris na vlepetai poios aggikse to 8ema to aridaia news einai apla ena meso enhmerwseis 8a mporouse na einai opoiadipote allh hlektronikh h kai aplh efhmerida
    deuterwn h mousikh einai kai 8a einai xwris sunora twra an kapoioi prospa8oun kai vgazoun neous stixous se tragoudia pou en merh (an oxi ola ) en merh einai topika tou ka8e xwriou edw ths perioxhs einai apla aksioi ths moiras tous emeis to kalutero pragma pou exoume na kanoume einai na psaxtoume oloi mas xwris kaugades kai anohsies paidiastikes gt exoume akousei kai dei kiolas pws sumperiferontai kapoioi ...... prepei na vroume kai na gnwrizoume kati kala gia na exoume logo na milame na mh ginoume san kapoious pou milan gia ellada makedonia kai oi idioi tous exoun proel8ei apo meria tourkias kai de gnwrizoun tpt apolutos gia to 8ema
    einai polu kalh anarthsh auth ta atoma tis omospondias kanane polu kalh douleia kai mas ta ekshgoun kala apo kei kai pera sto xeri tou ka8e sullogou kai tou ka8e an8rwpou einai to ti tou aresei mousika e8nika k.t.l

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τουρκια λες τον ποντο ,την κωσταντινοπολη,την μικρα ασια ,τη καπαδοκια και τησ υπολυπες αλησμονητες πατριδες?

      Διαγραφή
    2. Φίλε 3,02 σε πληροφορώ ότι αυτή που ήλθανε από την τουρκιά έχουνε πεθαίνει από γερατειά , εδώ και χρονιά εμείς η νεώτερη γενηθικαμε εμείς και η γονείς μας εδώ !!Άρα και εμείς και η γονείς μας είμαστε εντόπιοι μικρασιατικής καταγωγής..

      Διαγραφή
  12. βρε ματζιρακια ντα σα να σλεπαμ εισται πολυ γελασμενοι ρε κουλοτουρκοι..οτι θελουμε θα ακουμε και στο λουτρακι και στην κερασια και στην εδεσσα...εμεις ειμασταν εδω και εσας σας εφεραν μετα γαμω το καραβι που σας εφερε...ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ....τουρκοκεφαλοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΞΕΦΤΥΛΙΣΜΕΝΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ

      Διαγραφή
    2. εσυ εισαι δηλαδη πολυ ελληνας..μπραβο στον 3:15 ματζιρακια

      Διαγραφή
    3. Μπορει στην περιοχη της αριδαιας να μην τα ακουνε και να μην θελουν να ειναι αυτο που ειναι.
      ΠΑΝΤΑ ομως θα υπαρχουν ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ που θα τα τραγουδανε
      ΣΤΟ VODEN ΚΑΙ ΣΤΟ LERIN

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    5. εσεις οι ποντιοι ειστε ελληνες?

      Διαγραφή
    6. Διάβασε λιγο ιστορία ανάπηρο ζώο, (έχεις δυο πόδια) και θα δεις οτι τα αρχαία Ελληνικά εχουν ποντιακή ρίζα, εσύ πάντως Έλληνας δεν είσαι και ούτε θα γίνεις ποτέ!

      Διαγραφή
    7. Διαβασε και εσυ λιγο ιστορια
      Οπος και λεει το τραγουδι
      Το 338 στην μαχη της χερωνειας ο αλεξανδρος πολεμησε εναντιον των ελληνων.

      Διαγραφή
    8. μπραβο σου 3:57 εξηγησε του καποια πραγματα

      Διαγραφή
    9. καλα τα λετε 3.57 και 4.15, κ εγω γα...σα ντοπια κ εκανα δυο παιδια

      Διαγραφή
    10. 3¨.57 και τωρα η ελλαδα ειναι εναντια τησ ευρωπης ,τι σημενει πως δεν ημαστε ευρωπαιοι?συνελθε σκοπιανο σκουλικι και τραγουδα ελληνικα

      Διαγραφή
    11. 3.15 εισαι εμετικος...ντροπη σου..ωραιο επιπεδο τουλαχιστον μιλα Ελληνικα κ μην κρυβεσε πισω απ την ανωνυμια γτ αν εβαζες ονομα για ν δημοσιευσεις δεν θα το εκανες..και παλι ντροπη ΜΑΤΖΙΡΑΚΙΑΣ

      Διαγραφή
  13. Πολλά συγχαρητήρια αξιζουν στο aridaianews. Για άλλη μια φορά στηρίζει τον τόπο μας. Συνεχίστε έτσι παιδιά. Είμαστε πολλοί, είμαστε έλληνες. δεν θα τους περάσει,.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τραβατε ζηστρ\ε στα σκοπια οποισ θελει να φυγει απο εδω κολοσκοπιανοι η φιλοσκοπιανοι ατιμη ρατσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μεχρι και τον εμφύλιο λέγατε οτι ειστε βουλγαροι, τωρα το γυρίσατε στους σκοπιανους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι βουλγαροι τι σχεση εχουν ρε ζωο?

      Διαγραφή
    2. βρε ανιστοριτε μοσχαρε,οι βουλγαροι δεν ξερεις τι σχεση εχουν ,και παιρνεις μερος στην κουβεντα?κατσε στο παχνακι σου και βοσκα καλητερα,βουλγαροι ειναι δεν υπαρχει φυλετιακ ο ορος σκοπιανος,αυτα που μιλας σλαβικα ειναι οχι σκοπιανα

      Διαγραφή
  16. Για τους αγραμματους φιλοσκοπιανους ας γνωριζουν οτι ο πολιτισμος ηρθε στην Ελλαδα με τους ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ. και ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΔΛΔ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ... ΜΑΛΙΣΤΑ...ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΑΠΟΨΗ!!!

      Διαγραφή
    2. Πόσο ανιστόρητος και βλάξ είσαι...
      Ποιόν ακριβώς πολιτισμό έφεραν οι πρόσφυγες ; Την καλλιέργεια του καπνού ή μήπως αφού ήρθαν το κράτος αναγκάστηκε να τους δωρίσει χρήματα, σπίτια, οικόσιτα ζώα, χωράφια μέχρι και εργαλεία... και μη ξεχνάμε όχι δανεικά αλλά αγύριστα!
      Αυτόν τον πολιτισμό έφεραν...

      Διαγραφή
    3. βρε τενεκε ακομα βουλγαρικ θα μιλουσες αν δεν ερχοντουσαν οι προσφυγες,το οοτι ηρθαν σαν προσφυγες στην περιοχη δεν σημενει πως δεν ειναι ελληνες ιπταμενε μπουφε

      Διαγραφή
    4. to eipes kai monos sou prosfuges ara edo hmastan emeis
      eseis hr8ate

      Διαγραφή
    5. Οι Ελληνες της Μικράς Ασίας ήρθαν εδώ ως πρόσφυγες, στην Ελληνική Μακεδονία. Για σενα που εγραψες για τον πολιτισμό που εφεραν, η απάντηση είναι ακόμα και στο φαγητο που τρως...Τελος πάντως οσον αφορά τι τους εδωσε το κρατος, πρεπει να ξέρεις οτι αυτο που λέμε αστική τάξη υπήρχε μόνο στη Μικρά Ασία. Πλήρωσαν τον διχασμό, πλήρωσαν με αίμα και χρήμα ακόμα και την προσφυγιά τους με τις περιουσίες που άφησαν εκεί, πλήρωσαν και αποζημίωση, πήραν λίγα μετρα γης και μερικοί μερικά εργαλεία αγροτικά, τα σπίτια τους τα προσφυγικά τα πλήρωσαν με δάνεια μέχρι τη δεκαετία του 1950 (έτσι δημιουργήθηκε και η Αγροτική Τράπεζα), τίποτα δεν τους χαρίστηκε και συνεχίζουν να πληρώνουν μέχρι και σήμερα μέρος τους χρέους από την αντάλλαξιμη περιουσία. Δίγλωσοι υπάρχουν και σε άλλα μέρη της Ελλάδας αλλά δεν υπάρχει τέτοιο μίσος για την χώρα μας.Πρώτα και πανω από όλα είμαστε Ελληνες!

      Διαγραφή
  17. Ανθελληνες ουστ στα σκοπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δείτε αυτό το βιντεάκι κι ο καθένας ας κρίνει https://www.youtube.com/watch?v=GsCfTTudRn0 είτε πόντιος, είτε μικρασιάτης, είτε ντόπιος ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ και πρέπει να είμαστε περήφανοι για αυτό, μην επιτρέπεται στον καθένα να αμφισβητεί την ελληνικότητα της Μακεδονίας μας...ας είμαστε ενωμένοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. βρε αντε σοβαρευτειτε ολοι ασχετοι..καθεσται και ασχολειστε με αυτες τις βλακειες..ο καθε ενας θα ακουει οτι θελει στον τοπο του ..και στο κατω κατω ελα εσυ στο χωριο μου να μου πεις να μην ακουω τετοια τραγουδια να δουμε αν θα φυγεις...εδω υπαρχουν και πιο σημαντικοτερα πραγματα ασχοληθειτε με αυτα...ο βαγγελης ο γιακουμακης..ενω ξερουμε τα ονοματα των δολοφωνων καθομαστε και γραφουμε τετοιες βλακειεςςςςςςς....αυριο η ωρα 12 θα συγκεντρωθουμεε ολοι και θα κανουμε πορεια για τον σχολικο εκφοβισμο...να εισται ολοι εκει γτ θα μπορουσε αυτο το παιδι να ηταν εγγονι μας..παιδι μας αδελφος μας φιλος μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γραφεις οτι αν ερθει καποιος στο χωριο σου και σου πει τι ακους να δεις πως θα φυγει,απειλεις και εκφοβιζεις και μετα θα ππας να διαμαρτιριθεις για τον σχολικο εκφοβισμο,το να θες ψυχιατρο το σκεφτηκες?

      Διαγραφή
  20. Μακεδονία Γη Ελληνική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ειστε ολοι για δεσιμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ντροπη σε ολους σας, ελεος με της ρατσες σας, ολοι ανθρωποι ειμαστε, τι επιπεδο ειναι αυτο? ολος ο κοσμος εχει μπερδευτει μεταξυ τους, τωρα αν καποια χωρια του τοξου εχουν μεινει ολιγον πισω και παντρευοντε μονο μεταξυ τους κακο του κεφαλιου τους, ευχομαι να ξυπνησουν και αυτοι σε 50 χρονια, αλλωστε αυτο μονο στα χωρια του τοξου της αλμωπιας γινετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΟΡΕ ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΜΩΠΙΑ, ΟΡΕ ΒΟΔΙΑ ΥΠΟΑΝΑΠΤΙΚΤΑ, ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τι ασχοληστε με τα σκοπια ρε παιδια, ασχολητε κανενας στον κοσμο μαζι τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προς όλους τους πιτσιρικάδες σχολιαστές: Αφήστε τα παιδαριώδη, ανώριμα, βλακώδη και επικίνδυνα σχόλια. Το θέμα είναι σοβαρό για να το αντιμετωπίζετε με ποδοσφαιρικούς όρους. Χρειάζεται σοβαρότητα και αυτοσυγκράτηση. Μην παρασύρεστε από κάποιους που τα σχόλιά τους είναι εμετικά (πχ σκοπιανοί ανθέλληνες, τουρκοκέφαλοι κλπ).
    ΥΓ Απευθύνθηκα στους πιτσιρικάδες γιατί πιστεύω ότι ενήλικες δε μπορεί να σχολιάζουν τόσο επιπόλαια και ανεύθυνα. Τα παιδιά ίσως να δικαιολογούνται για τα σχόλιά τους. Οι ενήλικες είναι απαράδεκτοι
    ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαράδεκτο μάλλον είναι το ιστολόγιο αγαπητέ μου 5:44 που έβγαλε το θέμα, χωρίς να υπάρχει λόγος και αιτία. Σκέψου λίγο, τόσο εσύ όσο και οι διαχειριστές του blog και θα καταλάβετε, τι ζημιά μπορεί να προκαλέσει αυτή η ανάρτηση........

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου 6.44.Καλό θα είναι να αποσυρθεί
      5.44΄

      Διαγραφή
    3. ..χωρις λογο και αιτια? αυτο καταλαβες 6.44?

      Διαγραφή
  27. εκει,στο,λουτρακι,τι,κ,αν,αλλαξε,ο,πολιτιστικοσ,συλογοσ,σε,καθε,γλεντι,σκοπιανα,ακουσ,εγο,δεν,παταο,σε,γλεντι,του,συλογου,νομιζεισ,οτι,ησε,στα,σκοπια,οι,μακεδονια,ινε,κ,θα,ινε,ελλινικη,,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΕΣΥ... ΙΣΕ Κ ΘΑ ΙΣΕ!
      ΜΑΘΕ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΣ Κ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΤΑ Κ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΠΑΓΑΛΕ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΜΗΝ ΣΩΣΕΙΣ Κ ΕΡΘΕΙΣ ΒΡΕ ΒΛΗΜΑ,ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟ!!(7:11μμ).

      Διαγραφή
  28. ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΛΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΗΜΟΥΝ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΟΡΗΣΕ ΠΟΛΥ ΕΤΣΙ ΝΩΜΙΖΩ ΘΑ ΤΕΛΟΙΩΣΟΥΝ ΟΛΛΑ .ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εδώ στο Λουτράκι τραγουδάμε μόνο αυτά που τραγουδούσαν οι παππούδες μας και ούτε ένα από τα παραπάνω.
    Είμαστε Μακεδόνες Έλληνες και δεν έχουμε καμιά δουλειά με τους Σκοπιανουυς.
    Και δε μπορεί κανένας να μας κατηγορεί επειδή μια μερίδα δέκα ανθρώπων είναι ανθελληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο λουτρακι ακουτε και πολλα αλλα που ειναι ντροπη να ακουγοντε εδω αλλα οκ τα ακουτε που τα ακουτε τουλαχιστον να τα ακουτε οπως ειναι πραγματικα και οχι οπως τα εχει κανει ο καθε τελειωμενος που το παιζει καλλιτεχνης στη γειτωνα χωρα και τα εχει γεμισει με ιβρηστικεσ λεξεις κατα της ελλαδας !!!

      Διαγραφή
    2. εινια κριμα αυτη η μεριδα να χαρακτηριζει το χωριο σας

      Διαγραφή
  30. ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΘΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΣΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κότες είναι.. Δουλεύουν υποχθονια οι προδότες

      Διαγραφή
  31. ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΙ ΛΟΥΤΡΑΚΙΩΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οπου γης και πατρις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εχω την εντηπωση οτι το θεμα συντηρητε απο τους Χαφιεδες γιατι προφανως ζουνε απο την υπαρξη του .αφηστε ησυχους τους ανθρωπους γιατι πραγματικα εχουν καταταλεπορηθει ανεβαστε τους το ηθηκο και θα γινουν περισοτερο Ελληνες απ αυτους που το παιζουν κατα επαγγελμα πατριοτες και εθνικοφρονες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κρατος χωρις ιστορια παρελον που προσπαθει να κλεψει την ιστορια της Ελλαδας δε μπορει να αποκαλειτε χωρα,,εκει μεσα ζουνε αλβανοι γυφτοι βουλγαροι ολη η βρωμια των βαλκανιον καιι θελουν να αποκαλουντε και μακεδονια,,αν στην Ελλαδα υπηρχε μια σοβαρη κυβέρνηση τοσα χρονια οχι μονο θα τους ειχε κοψει τον βηχα αλλα θα ειχε προσπαθήσει να τους προσαρτισει και στην μαμα Ελλαδα,οπως ξερουμε κατεχουν Ελληνικά εδαφη οπως το μοναστήρι κτλπ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. μην σκαλιζετε εθνικα θεματα σε δυσκολους καιρους.Βρειτε ευκαιριες για ομονοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπαρχει ομονοια φιλε, απλα εκατο μαλακες κινουν τα νηματα

      Διαγραφή
  36. Βαφειαδη οπως παντα για τετοια θεματα και οχι μονο εισαι προκλητικος....Οσο ζουμε και υπαρχουμε θα τραγουδαμε και δεν δινουμε λογαρισμο σε κανεναν....Οπως οι ποντιοι και αλλοι θα τραγουδαμε και εμεις......Εδω δεν μας τρομαξε ο παπαδοπουλος το φιλαρακι σας ο Γιωργος ο χουντικος εσεις θα μας τρομαξετε.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...ελα αλλαξε βρακι μπουλη...σκατωμενο ειναι

      Διαγραφή
    2. πες και το νοματακι σου μαγγακι εσυ πουτ δε φοβασαι

      Διαγραφή
    3. ...σιγα μη σου πει ονομα το γιδι, αν τον κανεις ντου χεστηκε

      Διαγραφή
    4. ρε 10.06 γιατι τον διαβαζεις? διαβασε κανα σκοπιανο σαιτ και ασε τον Βαφειαδη να κανει τη δουλια του, και ποιος σουπε ρε γκιουμη να μη τραγουδας τα τραγουδια που θελεις/ αυτο καταλαβες ρε βοδι απ το αρθρο? μηπως δεν το διαβασες?....η μηπως σε θιξαμε τους σκοπιανους?

      Διαγραφή
  37. Οι παπουδες σας προσφυγες.οι πατεραδες σας μεταναστες και καποιοι απο εσας ρατσιστες ντροπη και ξεφτιλα.η μακεδονια ηταν εδω παντα δεν την φεραμε απο πουθενα ηταν και θα μεινει ελληνικη.και για εσας που νομιζετε οτι ολος ο κοσμος περιστρεφεται γυρω απο εσας ειστε κομπλεξικοι και ανιστοριτοι οτι θελει θα ακουει ο καθενας απο εμας αρκει να μην ξεφευγει απο τα ορια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα ορια εσυ τα οριζεις?

      Διαγραφή
    2. μπορει να νονμιζεις οτι ειπες μεγαλι κουβεντα αλλα ειπες μεγαλη μπουρδα 10 20 αλλο μεταναστης αλλο προσφυγας αλλο λαθρομεταναστης αλλο ρατσιστης και αλλο φυλετιστης

      Διαγραφή
  38. ΚΑΤΑΡΧΑΣ ( ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ) ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΧΑΛΟ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΠΑΡΧΙΑ.... ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΡΤΙΚΑ ( ΕΠΟΧΗΣ) ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΕΚΤΟ ΚΑΙ ΙΔΙΟΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΕΙΣ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ... ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΤΕΤΙΑ ΕΠΟΧΕΙ ΑΠΟ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ( ΜΕΛΩΔΙΑ) ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΤΙΧΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΑ..... ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΣΧΟΛΗΤΕ ΜΕ .............. ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΟΑΙΜΟΥΣ ΕΝΤΟΠΙΟΥΣ ΑΡΔΕΩΤΕΣ........... ΓΑΤΑΚΙΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμπρε καταροαιμε...

      Διαγραφή
    2. ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΝΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙΣ ,ΑΠΟ ΟΛΑ, ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ... ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΠΙΟΥΣ

      Διαγραφή
  39. τι λετε ρε παιδια, τι διχωρισμος ειναι αυτος? τρελλαθηκατε τελειως? ποιοι αρωστοι ειναι αυτοι που σκεφτοντε ετσι? απορω, σε ποιον αιωνα ζητε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΝΤΙΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΠΙΟΙ, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΗΤΕ ΚΟΠΡΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δωριείς, Ίωνες και Αιολείς τα πρώτα ελληνικά φύλλα. Αρκετοί από εσάς ας ξεκινήσουν το διάβασμα από εκεί και τους αποκισμούς των ελληνικών φύλλων (1ο και 2ο αποικισμό0. Ίσως έται αντιληφθούν... Θα δουν και πότε κατέβηκαν τα άλλα φύλα στη βαλκανική.
    Για τις γελιοότητες των σκοπιανών εξουσίας τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εμεις οι Μακεδονες οι ντοπιοι οπως λετε παντα σεβομασταν τους προσφυγες ακουγαμε τα τραγουδια τους και δεν λεγαμε τιποτα...Μολις τραγουδουσαμε εμεις λεγανε οι κατασκοποι οι προδοτες κ.α....Φτανει πια ο ρατσισμος δεν ειμαστε βουβοι ειμαστε ανθρωποι και εμεις εχουμε τραγουδια εχουμε παραδοση....και οπως δεν ενοχλουμε δεν θελουμε να μας ενοχλουνε....και φτανει πια αυτη η καραμελα περι φιλοσκοπιανων εμαστε ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τιμη σας και καμαρι σας ,τραγουδαται ομως μακεδονικα ελληνικα δηλαδι ,οχι μια γλωσσα που καταλαβενουν οι σλαβοι και οχι οι ελληνες

      Διαγραφή
    2. αυτη την γλωσσα μιλανε ακομα η γιαγια μου και ο παππους μου ρε 3.36, τι δεν καταλαβαινεις?τι να κανουμε τωρα,να την αλλαξουμε επειδη εσενα δεν σου αρεσει?μην μιλατε ποντιακα δεν τα καταλαβαινω..μην τα τραγουδατε.

      Διαγραφή
    3. τι λες ρε μαλακα 3.36? κ εγω ποντιος ειμαι αλλα δεν θα τους πεις βλακα σε ποια γλωσσα θα τραγουδανε.Εσυ τα ποντιακα σε ποια γλωσσα τα τραγουδας ρε γιδι? ρωτας αυτοι αν καταλαβαινουν τα δικα μας?

      Διαγραφή
    4. παρα πολυ σωστος 4'26 το πιο καλο και ανδρικο σχολιο εκανες!

      Διαγραφή
  43. ARIDAIA NEWS απευθύνομαι σε εσένα¨ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ?????
    Δεν αντιλαμβάνεσαι οτι ως μέσο φέρεις ευθύνη???
    Απο τη μία Μενεγάκη κ από την άλλη το Μακεδονικό??? ΕΛΕΟΣ....
    Η Ελλάδα βάλλεται κ χάνει τα παιδιά της λόγω τραμπουκισμού κ αυτή ήταν η ενδεδειγμένη ανάρτηση ρε συ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. γιατι μαλωνετε ρε παιδια? ποιος κατηγορει τους ντοπιους? το αρθρο δεν καταφερετε εναντιον συγκεκριμενων, αναφερετε στα απαραδεκτα τραγουδια των σκοπιανων, τωρα γιατι θιγοντε καποιοι ειλικρινα μου κανει εντυπωση.Οι ντοπιοι ειναι περηφανος λαος και ειναι απλα ελληνες Μακεδονες οπως λεμε ελληνες κρητικοι ελληνες ηπειρωτες ελληνεςθρακιωτες ελληνες βλαχοι κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστος ο φιλος

      Διαγραφή
    2. δεν τα τραγουδαμε τα συγκεκριμενα τραγουδια στα πανηγυρια μασ ομως ρε φιλε!

      Διαγραφή
  45. Είμαστε ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ! Της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ αυτής που είναι υπόδουλη σχεδόν 100 χρόνια στην Ελλάδα. Φέρανε τους πόντιους να μας διασπάσουν-αφανήσουν ως φυλή. Δεν τα κατάφεραν. Φέρανε τους ρωσοπόντιους να μας διασπάσουν-αφάνησουν ως φυλή. Δεν τα κατάφεραν. Τώρα τους φταίνε τα τραγούδια. Τι άλλο θα κάνουν πια οι έλληνες. Όσο μας πολεμάτε τόσο θα μας ενώνετε. Οι πόντιοι λένε όταν φύγαμε από την Τουρκία λίγο χώμα πήραμε μαζί μας από την πατρίδα. Οι δικοί μας οι από πάππου προς πάππου ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΧΩΜΑΤΩΝ τι μπόρεσαν να πάρουν μαζί τους, όταν στον εμφύλιο ήρθαν οι έλληνες και σφάξανε και κάψανε όλες τις περιοχές μας??
    Γιατί τους πόντιους τους σκορπίσανε μόνο στην περιοχή της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ? Γιατί δεν τους στείλανε στην Αθήνα για παράδειγμα? Τυχαίο? Δε νομίζω. Και μετά το ίδιο με τους ρωσοπόντιους.
    Κανόνισε να μην το δημοσιεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι να ναι λες αναφορα γινετε στα τραγουδια.Εχεις βαλει κασετα μαλλον

      Διαγραφή
    2. Για πες μας ... Τι θα θελες να γίνει για να αποκατασταθεί η αδικία; να φύγουμε εμείς; να αλλάξουν τα σύνορα; να ενωθουμε με τα σκοπιά; δώσε μια ιδέα.

      Διαγραφή
    3. Τι είναι αυτα τα οπισωδρομικά που λες ανθρωπε μου (10:09)??? Είναι δυνατόν??? Εγω έχω δυο παππούδες εντόπιους και γιαγιάδες ποντια και μικρασιαατισσα, τα χορευω και τα αγαπαω ολα τα τραγουδια, αλλά δεν ειναι δυνατον να χορευουμε και να τραγουδαμε τραγουδια υβριστικά που αμφισβητουν την ελληνικοτητα της Μακεδονιας, σε αυτα τα συγκεκριμενα τραγουδια αναφερεται το αρθρο μαθετε επιτελους να κατανοειτε αυτο που διαβαζετε και οχι να θίγεστε χωρις λογο, να γραφετε οτι σας κατέβει και να βρίζετε τους πρόσφυγες...λες και είναι δική σας η Μακεδονία και θα κάνετε κουμάντο αν θα κατοικούν πρόσφυγες ή όχι....αυτά

      Διαγραφή
    4. Λυπάμαι παρα πολυ που σημερα έτος 2015 πολλοί από εδώ μέσα δεν "γνωρίζουν" την ιστορία μας,την ιστορία του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ και της ΕΛΛΑΔΑΣ.Σέβομαι τα ηθη, τα εθιμα κ τις παραδόσεις όλων που κατοικουμε σήμερα στην Μακεδονία (όπως και στη Θράκη, στη Θεσσαλία, στην Ηπειρο κτλ.) της Ελλαδας μας ειτε ειναι ντόπιοι, ειτε θρακιώτες, πόντιοι, βλάχοι, σαρακατσάνοι κτλ.Ειμαστε όλοι ΕΛΛΗΝΕΣ.Ειμαι Ελληνιδα και οι παππούδες μου ήταν Ελληνες από την Ανατ.Θράκη, με ελληνικη γλωσσα,αλφαβητο,ελληνικες ορθοδοξες εκκλησίες,ελληνική ιστορία,παιδεια,ήθη,εθιμα και πολιτισμό,και εγκατασταθηκαν στην πέλλα μετα την ανταλλαγη των πληθυσμών....Ειμαι κ νιωθω Ελληνιδα-όχι περισσότερο ή λιγοτερο Ελληνιδα από τους Ελληνες πόντιους,ντόπιους, βλαχους κτλ.-γι αυτο εχω κ ελληνική ταυτοτητα και ειμαι Ελληνας πολίτης αυτής της χωρας.Αν ήμασταν Τούρκοι δεν θα αναγκαζαν τους προγόνους μου να εγκαταλείψουν την Ανατ.Θράκη-πλέον Τουρκια κ ειναι πολυ ασχημο καποιοι χωρις παιδεια να παπαγαλιζουν ότι μας "εφεραν με ενα καραβι" υπονοώντας διάφορα για την κοινωνική κ οικονομική μας κατασταση.Αναγκαστηκαν να ερθουν μετα την υπόγραφή της Συνθηκης, δεν ηταν ζητιάνοι, γυφτοι και αστεγοι.Οι περισσότεροι ηταν νοικοκυραίοι που σε μια μερα αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν περιουσίες, σπίτια, αμπελια, ζωντανα.
      Σεβομαι την ιστορια,τα ηθη και εθιμα των γηγενών-ντοπιων κατοίκων, όπως κ το ντοπιο γλωσσικο ιδιωμα τους ιδιαιτερα των μεγαλυτερων σε ηλικια.Εκφρασεις όμως του τυπου "ειμαστε ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ.Της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ αυτής που είναι υπόδουλη σχεδόν 100 χρόνια στην Ελλάδα" ειναι λυπηρες για απογονους των ενδοξων μακεδονομάχων που αγωνιστηκαν σκληρα για την απελευθερωση της μακεδονίας μας από βουλγαρους κομιτατζηδες κ πιστευω οτι αποτελουν μικρη εξαιρεση,καθως γνωριζω κ εχω πολλους φιλους ντόπιους πραγματικα αξιολογους ανθρωπους.Αν καποιος δεν νιώθει Ελληνας,διεκδικει την υπηκοοτητα κ εθνικότητα του κρατους-κρατιδιου που πιστευει ότι ανήκει κ ασκει εκει τα δικαιωματα του ως "ελευθερος" πολίτης. Και εγω αν ενιωθα Τουρκάλα στο γενος, τουρκικη υπηκοότητα θα ζητουσα ..ΚΑΙ Μη μπερδευουμε την εθνικότητα με τις πολιτικες ιδεολογιες της "μαυρης" για τον τόπο μας περιόδου του εμφυλίου πολεμου. Και στο προσφυγικο χωριο όπου μεγαλωσα υπήρχε εμφύλιος και πολλοί αντάρτες έφυγαν Ρωσια,Τσεχοσλοβακια, Σκοπια κτλ. δεν τους εκδιωξαν για την καταγωγη τους μη μπερδευόμαστε (γιατι στο δικο μου θρακιωτες ηταν)...όπως καποιους τους έχουν κανει πλύση εγκεφάλου κ λενε....Ας ειμαστε ολοι προσεκτικοι σ αυτα που λεμε κ γραφουμε κ προπάντων όχι φανατισμενοι.ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ γτ ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

      Διαγραφή
    5. επιτελους ενα σοβαρο σχολιο. σας βγαζω το καπελο κυρια μου, αραγε ομως καποιοι θα σας καταλαβουν? δεν νομιζω γιατι δεν θελουν. Συμφωνω μαζι σας, κ εγω φιλους ντοποιους εχω γυναικα ντοπια εχω, δυο παιδια επιστημονες πλεον εχω(αραγε πως να νιωθουν μ αυτα που βλεπουν?) δεν καταλαβαινω ξερουν τι γραφουν αυτοι ολοι οι παραπανω? αν δεν το ξερουν τους συγχωρω, αν ξερουν απλα ειναι ΠΡΟΔΟΤΕΣ της πατριδας.Καμια σχεση δεν εχει τι ρατσα εισαι για να εισαι καλος κακος αναποδος και και και...κ εγω ειχα συγγενη ποντιο που εκδιωχθηκε στην Τσεχοσλαυακια, αρα τι μπουρδες ειναι αυτες που γραφουν καποιοι? σιγουρα ολοι γνωριζουμε οτι υπαρχουν εδω στη Μακεδονια μας καποιοι που θελουν να λεγοντε οχι Ελληνες, αλλα ο περισσοτερος κοσμος των Ντοπιον ειναι λεβεντες και ειλικρινα χαιρομαι που αν και προσφυγας εχω τετοιους φιλους.Λοιπον φιλοι αγνοηστε τους προδοτες και αγκαλιαστε ολους χωρις διακριση αν μιλανε ετσι η αλλιως αν ακουνε αυτα η τ αλλα.Εμεις ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και θ θυσιαστουμε γι αυτη τη χωρα, οι αλλοι σε καποια δυσκολη στιγμη θα περασουν απεναντι....αραγε γιατι δεν πανε να ζησουν εκει?

      Διαγραφή
    6. 10.09 επειδη γνωριζω ποιο σκουλικι εισαι απλα θελω να σου πω οτι εισαι τραγικος, ενα κομπλεξικο αρχιδι που δεν σε υπολογιζει κανεις, εισαι για λυπηση γεματος μισος για συνανθρωπους σου που σπερνεις το δηλητηριο στους γυρω σου .φιλακια αγαμητε τραγικε προδοτη

      Διαγραφή
    7. Φτου σου ξεφτιλισμένε ανθέλληνα!

      Διαγραφή
    8. Ετσι ρε 10:09
      Δεν υπολογιζουμε κανεναν
      Υπαρχουν πολοι ρουφιανοι δικοι μας αλλα ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ
      Γκοσπουτ ζναε γιας σουμ τσεντο να μακεντονια

      Διαγραφή
  46. Τα κάστρα πέφτουν απο μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις...μια ζωή φαγωνόμαστε μεταξύ μας..σκέτη απογοήτευση

      Διαγραφή
  47. Οποιος ξεριζώνεται απο την ιστορικη παραδοσιακη πατριδα του, κανει αυτο ακριβως.... χανει τις ριζες του, γιατι ριζώνει σε αλλο τοπο! Εκτος απο τους προσφυγες του '22 που για πολιτικους λογους τους "φύτεψαν" στη Μακεδονια για να "ξεριζώσουν" τους αυτόχθονες Μακεδονες.... Αν τα πραγματα τα άφηναν να εξελιχθούν φυσιολογικά, σημερα οι απογονοι των προσφυγων θα ηταν Μακεδονες. Κανείς δεν μεταναστεύει σε ξενο τοπο για να τον αλλαξει! Μονο οι κατακτητές το κανουν αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. eseis pou vrizete tous pontious ara pernei i mpala k tous thrakiotes kapote filoi mou oi ellada eftane mexri ta vathi tis mikras asias.an exete akousta to vizantio k oli tin istoria tis elladas k tous polemous pou ekane.me liga logia oi tourkoi piran ekeina ta edafoi kai oi ellines diladi oi pontoioi oi thrakiotes oi mikrasiates metakinithikan stin ypolipoi ellada. opios thelei kamia egigklopedia na morfothei as to pei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Απο οτι βλέπω η προπαγάνδα εχει πιασει τόπο.δεν εχει σσημασία ο καθένας τι ειναι η τι πιστευει ,σημασια εχει οτι αυτη η γη που την πατουμε ειναι Μακεδονία κ αρα Ελληνικη.σε οποιον δεν αρεσει μπορει να παει αλλου.εχασα πολλους παπουδες στον αγωνα για την επανένωση τις Μακεδονιας με την Ελλαδα κ δεν υπαρχει περίπτωση να το αφησω να γίνει αδικα.κ να ακουω τον καθε ανθελληνα να με προσβάλλει στο σπιτι μου.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ. ενας ΠΡΟΜΑΧΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Οι περισσότεροι πολιτικοί πρόσφυγες του «εμφυλίου» πολέμου (εθνοκάθαρση ήταν!) από την ελληνική Μακεδονία κατέφυγαν στη Μακεδονία της Γιουγκοσλαβίας για να παραμείνουν Μακεδόνες. Δεν πήγαν στη Βουλγαρία γιατί γι’ αυτούς ήταν ξένο μέρος. Το να κατηγορείτε αυτούς τους ανθρώπους για τα τραγούδια που δημιούργησαν ως πρόσφυγες είναι τουλάχιστον άδικο, ειδικότερα όταν το ελληνικό κράτος δεν τους επιστρέφει ότι τους ανήκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. to proteleytaio tragoudi (No11,mirka ginova) o ermineytis den einai nikola bovcharis...einai nikola botsfaris kai einai apo to loytraki...oson afora to sygkekrimeno xwrio exei dikio enas apo tous parapanw sxoliastes poy anaferei pws den prepei gia mia mikri merida anthrwpwn na katakrinoume olo to xwrio...kai gia na min paraiksigithw...den eimai apo kei...MPRAVO ston Stayro Vafeiadi pou ekane mia tetoia anartisi gia na mathoun kai aytoi pou den gnwrizoun ta sygkekrimena tragoudia...den milise gia tous ntopious...den milise genikws gia ta ntopika tragoudia para mono gi ayta pou propagandizoun enantia stin ellada kuriws me yvristikoys stixoys...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανωνυμος 10:43, τι θα ελεγες να μας ξεφορτωθείτε απο το σβέρκο μας και να μην ασχολείστε με ποια τραγούδια γλεντάμε? Δεν νομιζω οτι χρειάζεται να γινουν αυτα που λες, για να το πετύχουμε αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν γλεντας με τέτοιους στίχους πρεπει κάτι να γίνει......ανωνυμε 11:17....

      Διαγραφή
  53. Το γαμωτο ειναι οτι το αρθρο το δωσανε οι Μακεδονικοι συλογοι, παλικαρια δικα μας απο Προμαχους Λουτρακι Γαρεφι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ, ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ....ΓΙΑΤΙ ΘΙΧΤΗΚΑΝ?

      Διαγραφή
  54. 3:15 17/μαρτιου ...ακου να δεις λιγο σκατοσκοπιανε αδερφαρα .σαν και σενα σκυλιά χαλάνε την ράτσα τους την καταγωγή τους εσενα η ντόπιοι πρέπει να σε λιτζαρουν .οσο για τους ποντιους δεν μπορεις να τους βάζεις στο στομα σου το βρομιαρικο γιατί έχουν γραφή έχουν αρχαία ελληνικα αγράμματε προτού πεις κατι μάθε και ρωτά οταν ήρθαν έβαλες πόρτες βρήκες ότι εχεις σημερα χαλια είχες αντί για πόρτες ..μην διαβάζεις πολυ νοβα ζορα ξερεις τη λέω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΛΕΣ, ΧΑΛΑΝΕ ΤΗ ΡΑΤΣΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ....ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.

      Διαγραφή
  55. Θα στείλω αυτό το άρθρο μαζι με τα σχολια σε φιλους που έχω σε όλη την Ελλάδα και θα τους ζητησω να το στείλουν και αυτοι σε ολους τους φιλους τους και αυτοί σε αλλους. Πρεπει να δει η υπόλοιπη Ελλάδα τι προδότες υπαρχουν εδώ.... Θέλετε και τουρισμό γιδοκλεφτες που πριν γίνουν γνωστά τα λουτρά στα χωράφια σας βαζατε ρίγανη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...ε τοτε ειναι που θα γινουμε ρεζιλι, και ολα αυτα για εκατο προδοτες.

      Διαγραφή
  56. φανταζεσαι να παει στο voise και να τραγουδισει δηθεν παραδοσιακο μακεδονικο τραγουδι?ποιος ελληνας θα καταλαβει και θα νοισει περυφανια?η να βαζαν ενα δηθεν τετοιο μακεδονικο τραγουδι στην ολυπνιαδα οπως πεξαν το ποντιακο.ποιος θα ηταν περυφανος ο ελληνας η σκοπιανος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. παραπανω καποιος λεει 'τραγουδατε ποιος σας ειπε να μην τραγουδατε αλλα τραγουδατε Ελληνικα"μα το θεμα ειναι φιλε μου οτι η παραδοση μας τα τραγουδια μας ειναι σε αυτην την γλωσσα και οχι στα Ελληνικα η γιαγια μου ουτε μυλο μου κοκκινο τραγουδουσε ουτε 12 ευζωνακια που πλασαρουν τωρα σαν μακεδονικα παραδοσιακα.....μπραβο στους προσγυγες γενικα που τραγουδουν στην μητρικη τουσ γλωσσα ηλικρινα τους σεβομαι...αλλα θελω επιτελους και αυτοι να σεβαστουν εμενα και ολους τους μακεδωνες...ουτε πρακτορες ειμαστε ουτε φιλοσκοπιανοι......ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΟΠΩΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΓΕΝΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω φιλε ειμαι προσφυγας αλλα ειλικρινα σεβομαι και τη γλωσσα σας και τα τραγουδια σας και την κουλτουρα σας.και φυσικα ειστε ανθρωποι οπως ολοι, ποιος ιπε το αντιθετο και ναστε περηφανοι για αυτο που ειστε, εχω φιλους ντοποιους καλα παιδια και παλληκαρους, φτανει ποια με καποιους που θελουν το κακο μας, αγνοηστε τους, ειμαστε ολοι το ιδιο και φιλε μου σε θεωρω αδελφο.

      Διαγραφή
    2. Μάλλον δεν διαβασες τους στίχους.... Εγώ διάβασα Ελληνες δολοφόνοι και ενα άλλο φύγετε Ελληνες.... Αν αυτή είναι η παράδοση σου και η ιστορία σου δεν πρεπει να ζούμε στον ίδιο τόπο

      Διαγραφή
    3. Αυτα τα τραγουδια που λες τα εγραψαν οι πολιτικοι προσφυγες μακεδωνες που τους εδιωξε ο Ελληνικος στρατος με τα οπλα αλλα φταιει και το ΚΚΕ.....τους στοιχους τους γνωριζω παρα πολυ καλα εχω την τιμη και την ευτυχια να γνωριζω απτεστα την μητρικη μου γλωσσα...οπως και οι αλλοι προσφυγες ετσι και οι μακεδονες λενε δολοφονους τους διωκτες τους οπως οι μικρασιατες τους τουρκους...και εγω κατακτινω αυτα τα τραγουδια...αλλα το προβλημα ολων ειναι και με τα υπολιπα τραγουδια...αυτη ειναι η ανοησια και η αδικια απεναντη μας....

      Διαγραφή
    4. αδερφε 531 ειναι η γλωσσα που επιβαλαν οι βουλγαροι κομιτατζιδες βασανιστες των μπρογονων μας ,με το ζωι την μιλουσαν γιατι δεν μπορουσαν να κανουν αλλιος,για να ξεχασουμε τα ελληνικα μας,και εμεις θα συνεχισουμε τι γλωσσα αυτων που βασανιζαν τους προγονους μας?

      Διαγραφή
    5. Πες τα βρε ανθρωπε των 6:08 γτ επειδη τα μιλουσαν οι γιαγιαδες κ οι παπουδες μας λογω συνθηκων κ σεβαστο κ να τα ακουνε κ να συγκινουνται, καποιους τους εκαναν να πιστευουν οτι κ οι προπροπροπαπουδες-γιαγιαδες μας αυτα μιλουσαν κ οχι ελληνικα..Αν παλι ομως ακομη κ οι απωτεροι απογονοι τους μιλουσαν αυτα κ οχι ελληνικά, τοτε πιθανον κ να μην ηταν Ελληνες αλλα σλαβικης καταγωγης, που δεν ειναι κακο..αλλα μη λεμε κ οτι θελουμε.ελεος!

      Διαγραφή
  58. Η ΣΟΦΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ Ή ΣΚΟΠΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H Sofka ειναι μακεδονικος χορος απο την περιοχη της Γουμενισας ΚΙλκις...παρα πολυ ωραιος χορος με ενα παρα πολυ ωραιο τραγουδι.....

      Διαγραφή
    2. Γιατι δεν τραγουδατε στα ελληνικα αφου ειναι ελληνικος χωρος?
      Αρα ειναι μακεδονικος χωρος οπως ολοι οι αλλοι
      Δεν διαφερει η σοφκα απο το μακεντονστκο ντεβοιτσε

      Διαγραφή
    3. ΤΙ ΛΕς ΒΡΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΝΙΣΤΟΡΙΤΕ;; ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Κ ΤΗΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Κ ΜΕΤΑ ΧΟΡΕΥΕ ΟΤΙ ΣΟΥ ΠΑΣΑΡΟΥΝ! ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΗΞΕΡΕ Κ Η ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ Κ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΟΜΩΣ. ΔΕ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.

      Διαγραφή
    4. oi stixoi tou tragoudiou sofka einai grammenh sthn topikh dialekto twn an8rwpwn pou zousan ekei otan graftike to tragoudi einai ka8ara makedonikos logo geografikou merous ellhnikos logo xwras kai oso anafora sto akousma anaferete ka8ara stous topikous an8rwpous ths perioxhs ekei eksaplw8hke eksw apo to kilkis kai thn goumenisa apo ton sugxwremeno asartzh pou paixthke se kapoia ekdhlwsh gia na to emfanish to apo ekei tmhma parastasewn enos sullogou etsi sth sunexeia me thn xrhsh seminariwn pou ginontai pantou pleon gia na diadidetai h paradosh tou ka8e topou ma8eutike pantou opote ma8ete prwta pws einai h istoria tou tragoudiou autou .............. kai oso anafora to ar8ro mas leei gia ta tragoudia pou vrizoun thn ellada me tous stixous pou exoun valei auth apo to geitwna kratos den 8hgh oute tous makedones genikotera oute emas pou zoume sta xwria ths almwpias opote mh vrizete adika o enas ton allon apla mas leei pws auta ta tragoudia mporei na exoun allous stixous me thn dikh mas topikh slavofwnh dialekto kai auth apla na ta eklepsan kai na ta "xalasan"

      Διαγραφή
  59. Το ποιο σοβαρο και αληθινο σχολιο ειναι του 5.31 θελωμε και εμεις την παραδοση μας οπως την βρηκαμε απ τους προγονους μας και οχι την αλοιωση της .και εμπας περιπτωσει τι να κανωμε ειμαστε διαφορετικοι ανθρωποι εχωμε αλλη κουλτουρα και σας πληροφορω δεν υπαρχουν πρακτορες που λετε καποιοι.αυτη ηταν η γλωσα που μιλουσαν οι προγονοι μας και αυτους τους χορους χορευαν φυσικα δεν συμφωνω με αυτους που λενε φυγετε ελληνες αλλα και αυτη το λενε απο αντιδραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το θεμα ειναι brate-αδερφε αν το ψαξουμε καλητερα οτι στην ουσια δεν μας φταιει κανενας μεταξυ μας φαγοθηκαμε και φαγονομαστε γιατι καποιοι απο εμας ξεχασαν ποιοι ειναι ξεχασαν την παραδοση τους μεχρι και επιθετα αλαξαν.....ενω οι προσφυγες ειναι μακες μια γροθια ολοι μαζι...γι αυτο τους παραδεχομαι...μεχρι και σχολειο ποντιακης διαλεκτου εχουν στην αψαλο...ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ...

      Διαγραφή
    2. 6:33 επιχορηγείται με πολλά λεφτά από το κράτος, γίνεται να μην έχουν ;

      Διαγραφή
  60. Ένα μεγάλο μπράβο σε όσους Έλληνες στηρίζουν τους Σκοπιανούς. Μπράβο σε αυτά τα ανιστόρητα άτομα τα οποία δεν ξέρουν τι τους γίνετε. Μακεδονία ίσων γη Ελληνική. Μακεδονία δεν θα γίνετε ποτέ. ΠΟΤΕ. Και αυτό γιατί όλοι ξέρουν πια ειναι η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Και όσο και να προσπαθήσετε, με αυτά τα κόλπα τα φτηνά που κάνετε, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ θα υπάρχει μόνο στην Ελλάδα. Ναι είστε άνθρωποι, ναι να τραγουδάτε τα τραγούδια σας αλλα οχι στην Ελλάδα. Και η γλώσσα που λέτε οτι έχετε δεν ειναι Μακεδονική αλλά Σλαβική. Προσπαθήστε λοιπόν όσο θθέλετε να γίνετε κάποιοι με το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Αλλα όλοι μας ξέρουμε, κι εμείς κι εσείς οτι δεν είστε ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, αλλα ένα μικρό κράτος κάπου χαμένο στο χάρτη, φτιαγμένο με τα απομεινάρια μιας Σλαβικής φυλής όπου κανένας δεν έδωσε, δεν δίνει και ούτε πρόκειται να δώσει σημασία όσα ονόματα κι αν προσπαθήσετε να αλλάξετε στην "χώρα" σας και η ιστορία δείχνει οτι ειναι πολλά τα ονοματα αυτά. Ονόματα τα οποία προσπαθήσετε.να τα κλεψετε από την Αλβανία, την Βουλγαρία και από καθε γειτονική χώρα......... Άντε λοιπόν να κοιμηθείτε γίφτοι γιατί ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ δεν θΑ γίνετε ούτε σήμερα ούτε ααύριο ούτε ποτέ Είσαι και θά' σαι Ελληνική Ελλήνων το καμάρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. αυτα φίλε 7.05 που λες διχάζουν τον κόσμο τέτοιο θέμα δεν υπάρχει από αντίδραση τραγουδάνε ανθελληνικά τραγούδια και νομίζω πως είναι λίγοι αυτοί. ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ δεν είμαστε εμείς και είστε εσείς? Αν δεν θέλετε να μας λέτε έτσι τουλάχιστον πέστε μας ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ όχι αόριστα ντόπιοι και οι πόντιοι που γεννήθηκαν εδώ και αυτοί είναι ντόπιοι. εμπας περίπτωση εμείς αυτοί είμαστε εδώ ζησάνε οι παππούδες μας οι προ παππούδες αν δεν σας αρέσει να επιστρέψετε στις χαμένες σας πατρίδες . χάσαμε πολύ κόσμο από τέτοιους υπερ πατριοτης σαν εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. αυτα φίλε 7.05 που λες διχάζουν τον κόσμο τέτοιο θέμα δεν υπάρχει από αντίδραση τραγουδάνε ανθελληνικά τραγούδια και νομίζω πως είναι λίγοι αυτοί. ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ δεν είμαστε εμείς και είστε εσείς? Αν δεν θέλετε να μας λέτε έτσι τουλάχιστον πέστε μας ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ όχι αόριστα ντόπιοι και οι πόντιοι που γεννήθηκαν εδώ και αυτοί είναι ντόπιοι. εμπας περίπτωση εμείς αυτοί είμαστε εδώ ζησάνε οι παππούδες μας οι προ παππούδες αν δεν σας αρέσει να επιστρέψετε στις χαμένες σας πατρίδες . χάσαμε πολύ κόσμο από τέτοιους υπερ πατριοτης σαν εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 7:32 φίλε δεν είμαι υπερ πατριώτης όπως λες απλά ρΕ φίλε δεν μου αρέσει αυτό το οτι δεν έχουμε τι να κάνουμε ας πάρουμε το όνομα Μακεδονία. Και δεν λέω οχι οι ναι είστε ντόπιοι ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ αλλα ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣμόνο. Το να ζητάτε κάτι οι Σκοπιανοί που δεν σας ανήκει ειναι ηλίθιο και ανέντιμο. Αν οχι για εμάς αλλα για εσας τους ίδιους . Έχω σχέσεις με Σκοπιανούς και αυτά που λένε για την Μακεδονία ειναι παράλογα. Ελάτε λίγο και στην θέση μας. Πως θα νιώσετε αν αύριο μεθαύριο έρθουν. Και σας ζητήσουν κάτι που δεν τους ανηκει;;;;; Και ειδικά οταν έχουν ψεύτικα από ενα σημειο και μετά στοιχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΤΑ ΕΝΤΟΠΙΚΑ - Η ιστορία ενός γλωσσικού ιδιώματος: https://www.youtube.com/watch?v=GsCfTTudRn0
    Και μάθετε επιτέλους να γράφετε σωστά ελληνικά, έχουν καεί τα μάτια μας με αυτά που γράφετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ερώτηση: γιατί αρνείστε, φίλοι πληρωμένα ανιστόριτοι, την σλάβικη καταγωγή των "ντόπιων αυτόχθονων" όπως λέτε; Μήπως γιατι έτσι ανατρέπεται το επιχείρημα του "ντόπιος"; Γιατί τα σλάβικα φύλλα κατέβηκαν στη βαλκανική πολύ-πολύ αργότερα από τα αυτόχθονα Ελληνικά φύλλα που είχαν έλθει απο την κάθοδο των Δωριέων (1100 - 900, 800 προ Χριστού). Τα σλάβικα φύλλα ήθαν στην περιοχή μετά Χριστόν.
    Ακόμη: η μελέτη της γλώσσας, η ρίζα και τα νοήματα, αλλά και η ΣΥΝΕΧΕΙΑ στον χρόνο είναι ΙΣΤΟΡΙΑ. Που χαστουκίζει.
    Θέλετε να είστε άλλο από Έλληνες στην καταγωγή; Με γεια σας με χαρά σας και απόλυτα σεβαστό. Να μην ντρέπεστε να το πείτε όμως και να μην ΚΑΠΗΛΕΥΕΣΤΕ -ΚΑΡΑΣΚΕΥΑΖΕΤΕ ιστορικό παρελθόν με γελοιότητες και επό πληρωμή εθνικισμό. Παίζοντας το παιχνίδι όσων ποντάρουν σε ..αλυτρωτικά παιχνίδια γεωστρατηγικών συμφερόντων.
    Η γλώσσα, τα ιστορικά ευρύματα (αρχαιολογικά), οι επιγραφές, οι ονομασίες, η γλώσσα επιγραφών, αλλά ακόμα και οι μετονομασίες των περιοχών στη Μ Ασία και Καππαδοκία καθιστούν αυταπόδεικτη την παρουσία των Ελληνικών φύλων από το 800 πΧ και ως ΣΗΜΕΡΑ. Τα υπόλοιπα περί τουρκόσπορων και δεν συμμαζεύεται, απλώς αναδεικνύουν και αποδεικνύουν τί αντιμετώπισαν οι πρόσφυγες όταν ήλθαν στη μαμά πατρίδα και πόσο κομπλεξικά είδαν οι ντόποιοι πληθυσμοί την διαφορετική κουλτούρα που μετέφεραν. Ήταν πιο κοσμοπολίτες, καθότι περισσότερο με γράμματα και εμπόριο οι ασχολίες τους. Κατείχαν ισχυρότατη οικονομική εξουσία στην τότε οθωμανικής αυτοκρατορία. Χάνοντας τα πάντα, ήλθαν και ξεκίνησαν από τα αντίσκηνα και τα τούρκικα σπίτια, να ξαναγίνουν σε πολύ λίγα-αναλογικά με το μεγεθος της καταστροφής- να ορθοποδίσουν. και όταν αναφέρετε δάνεια, να κοιτάζεστε στον καθρέφτη. Τους μετέφεραν όπου πιο άγονα και όπου δεν "ενοχλούνταν" οι καθως πρέπει της τότε Ελλάδας. Να θυμίσω ότι η σημερινή Καλλαμαρια, τότε ήταν "τσαμούρια"(λάσπη) και καθαρτήριο χολέρας. Εκεί αποβίβασαν χιλιάδες πρόσφυγες. Οι πόντιοι, απλώς έμειναν εκεί οι περισσότεροι. Το ίδιο έγινε και στο Κορδελιό, στην Κρήτη, τη Λάρισα (Φαράσανα), τα νησιά, την Κέρκυρα, την Πάργα, την Θεσπρωτία, την Ανατολική Μακεδονία, ακόμα και Γιάννενα και πρίγυρο Αττικής (Νέα Ιωνία, Νέα Σμύρνη, Νέα Φιλαδέλφεια..). Στη Χαλκιδική, στα παραθαλάσσια, γιατί τότε αξία είχαν τα χωράφια στο βουνό. Άρα οι πρόσφυγες στην αμούδα (Αμουλιανή, Νέα Ρόδα, Νέα Φώκαια, Νέα Καρβάλλη στην Καβάλα..) και όπου Νέα + όνομα παραπέμπει στην περιοχή από όπου ήλθαν οι πρόσφυγες και ονόμασαν το χωριό που έφτιαξαν από την αρχή με το όνομα της περιοχής που άφησαν. Προσθέτοντας το 'Νέα". Και άλλα πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΑ ΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΛΙΓΟ ΔΙΩΡΘΟΜΑ...ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ!!ΟΣΟΙ ΖΟΥΝΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΝΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΖΟΥΝΕ ΣΑΝ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΤΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΑ ...ΕΔΩ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΛΙΠΟΥ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΧΑΙΡΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ!!!!!!!!!! ΕΔΩ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΑΥΤΑ ΖΟΥΣΑΝ ΟΙ ΤΟΤΕ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΔΕΝ ΖΟΥΣΑΝ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΗΣΤΗΚΑΝ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΗΤΑΝ?????????? ΕΝΩ ΣΤΟΥΣ ΚΑΛΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΣΠΟΡΟ ΕΤΣΙ??? ΤΟ ΕΝΑ ΔΕ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΡΚΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΝΑ ΕΣΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΗΡΩΙΔΑ!!! ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΡΟΜΕΙΑ ΓΛΩΣΣΑ??/ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ///ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΛΟΥΝΤΕΜΗ ΟΥΤΕ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ//// ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΛΑΒΟΙ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ !!100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΤΕ ΕΔΩ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΣΛΑΒΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ 5-6- ΑΙΩΝΑ ΠΑΡΤΕ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!ΑΑΑΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ΠΟΛΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΕΕΕΕΕΕ!!!!!!ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΕΛΛΑ ΗΜΑΘΙΑ Κ,Τ,Λ ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ !!!ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΕΔΩ ΜΑΣ ΜΙΣΕΙΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΣ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΕ!!!ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΜΟΥΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΑΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ,,,,,ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΒΑΘΕΙΕΣ ΡΙΖΕΣ ΠΙΑ ΣΑΝ ΤΑ ΑΙΩΝΟΒΙΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΗ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΗΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΠΡΩΤΑ .....ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΤΟΠΙΑ..... ΘΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΙΟΣ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΑΠΟ ΕΔΩ???ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ??ΤΙ ΓΛΩΣΣΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ??? ΠΟΣΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΙΑ ΧΩΜΑΤΑ ΖΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ????Ε ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΕΔΩ Ο ΓΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ!!!!! ΜΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρεπει να εισαι απο την περιοχη του ΒΟΝΤΕΝ γιατι στην αριδαια αμφιβαλο αν εχει ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΕΣ
      Δεν νομιζω πος αξιζε να σχολιαζουμε και να ασχολουμαστε με αυτους..ΓΚΟΡΕ ΓΚΛΑΒΑΤΑ ΜΑΚΕΝΤΟΝΤΣΙ

      Διαγραφή
    2. μας συγκινισες σαν ισπανικη σαπουνοπερα η μπουρδα που εγραψες

      Διαγραφή
    3. Σαν πολλή αξία δεν δώσαμε στην ΜΑΚΕΔΟΝΑ αν δεν ειπηρχε ο μέγας Αλέξανδρος κανένας στον κόσμο δεν θα την ήξερε ,,Κάτι άλω για τους ανιστόρητους ο δάσκαλος του Αλέξανδρου ήταν ο Φίλιππος και ο δάσκαλος του Φιλίππου ήταν ο ΠΛΑΤΩΝ αυτό τα λέει όλα ...

      Διαγραφή
  67. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΦΙΛΕ 2.36 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΟΡΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΜΗΛΟΥΝ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΣΙΝΗΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΗΔΕΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Τα ποντιακα ειναι ελληνικα;;;; Γιατι εγω, που μιλω ελληνικά, δεν τα καταλαβαίνω; Να σταματήσουν αμεσως οι Ποντιοι να τραγουδουν τραγουδια ακαταλαβίστικα στους υπόλοιπους Ελληνες! ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ! Δεν θα μας μαθουν ποντιακα, σε ολους τους Ελληνες, αυτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν ηξερες λιγα αρχαια θα καταλαβενες πολλα ποντιακα και δεν θα ενιοθες μειονεκτικα κκαημενουλι αγραμματε

      Διαγραφή
    2. και τουρκικα επισης 6.16..θα τα καταλαβαινα συμφωνω. πολλοι ποντιοι βλεποντας τις τουρκικες σαπουνοπερες του ΑΝΤ1 δεν χρειαζονται καν τους υποτιτλους..

      Διαγραφή
    3. Ωχ γιαβρουμ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  69. Ανωνυμε 12:45, ώστε οι Δωριείς "κατεβηκαν" στην Ελλαδα! Απο που; Ηταν Ελληνες η εγιναν μετα την "καθοδο"; Ποιους βρήκαν, οταν κατέβηκαν; Μηπως βρηκαν τους αυτόχθονες ΠΕΛΑΣΓΟΥΣ, οι οποιοι ΔΕΝ ηταν Ελληνες και μιλουσαν αλλη γλωσσα και οχι ελληνική;;;; Για διαβασε καλα την ιστορια γιατι τα μπέρδεψες πολυ... εκτος αν δεν γνωρίζεις τι σημαίνει αυτόχθονας. Οσο για την "καθοδο" των σλαβων στη Μακεδονια (και στη Πελοποννησο) δεν εχει αποδειχτεί με ιστορικα στοιχεια γιατι αυτα δεν υπαρχουν. Εικασίες ειναι και μπερδεμα με την καθοδο των Βουλγαρων και των Αβαρων (που δεν ηταν "σλαβοι", βεβαια) που ειναι στοιχειοθετημένη ιστορικα. Οι "σλαβοι" ηταν ηδη εδω (αλλα και στην Πελοπόννησο και σε ολοκληρη την Ελλαδα οπου υπαρχουν "σλαβικα" τοπωνύμια) εκεινο τον καιρο και κανεις δεν ξερει απο ποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΥΤΟ ΚΘ'ΕΞΗΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΑΥΤΗ .Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΝΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 1913 ΚΑΙ ΑΛΛΑ 2-3 ΚΟΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΣΕΡΒΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΜΥΡΟΛΟΓΑΝΕ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑ ΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΔΕΧΤΕΙΚΕ ΑΥΤΗ Η ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΕΠΙ ΔΙΚΤΑΤΩΡΙΑΣ ΜΕΤΑΞΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΚΟΜΑΤΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΕΡΒΙΚΟ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΔΙΩΧΘΗΚΑΝ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΕΜΟΙΑΖΑΙ ΠΟΛΥ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ .ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΗ ΜΙΛΑΤΕ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΟΙ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΦΛΩΡΙΝΑ ΗΜΑΘΕΙΑ ΚΙΛΚΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΙΓΕΝΕΙΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ ΕΣΕΙΣ ΗΡΘΑΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ ΒΡΗΚΑΤΕ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΤΙ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΤΕ??ΚΑΙ ΤΙ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ???ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΚΛΑΙΜΕ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΟΤΑΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΘΟΥΝΕ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΣΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΣΑΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΝΩ ΤΑ ΠΟΝΤΙΑΚΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΕΚΤΟΣ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝ ΜΙΛΑΝΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΤΣΙ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΟΛΟ ΘΕΛΕΙ .....ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΣΤΟ ΓΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΟΥΔΟΥΝΙΑ ΠΙΑ .ΟΛΟΙ ΞΕΡΕΤΕ ΑΛΛΑ ΜΟΥΓΚΑ ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ .ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ,,,,,,,,,

      Διαγραφή
    2. φιλε των 12:48 διαβασε κ λιγο ελληνικη βυζαντικη ιστορια,για τον ελληνισμο της Πολης των πολεων (Κων/πολης αν την εχεις ακουστα!!!) κ των παραλιων της Μικρασιας!!!δες που βρισκεται μεχρι και σημερα το Ελληνικο ορθοδοξο πατριαρχειο στο οποιο υπαγομαστε μεχρι κ σημερα ολες οι ελληνικες εκκλησιες και μετα να μιλας για "ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ", ντροπη σου!Θες να σε σεβονται οταν δεν σεβεσαι τους προσφυγες κ την ιστορια τους...Οσο για το σε τι σχολεια θες να στελνεις τα παιδια σου δικ/μα σου...αν το θες για να εχουν στα προσοντα τους μια επιπλεον γλωσσα επικοινωνιας μπραβο σου...αν παλι για άλλους λογους, καποτε οι βουλγαροι κομιτατζηδες υποχρεωναν τον ντοπιο πληθυσμο να στελνει τα παιδια του στα βουλγαρικά σχολεια κ εκκλησιες κ να υφισταται προσηλκυτισμο κ κατηχηση εθνική...

      Διαγραφή
  70. na rwtisw kati?apo ts seres mexri tn kastoria oloi skopiani einai?oloi eseis pou grafete ola auta ta fasistika sxolia exete skefti oti i progoni auton tn anthropon exoun xisi ema s auto to topo,eimai prosfigas s auto t topo k i perisoteri filoi m einai ntopioi makedones tous sebome k me sebonte to idio..min peftete s aytes ts pagides kapoion..k emeis sto xorio mou milame tourkika....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστός 1:00 μμ κ εμενα οι παπουδες μου λογω της συναναστροφης κ της επικοινωνιας με Τουρκους, γνωριζαν κ μιλαγαν τουρκικα με τους τουρκους ομοως μονο, οπως κ πολλοι τουρκοι μιλαγαν ελληνικα (ρωμεϊκα οπως τα ελεγαν), αυτο δν σημαινει οτι οταν ηρθαν στην μακεδονια, επρεπε κ εμεις να λεμε α μας απαγορευσαν να τα μιλαμε τα τουρκικα το ελληνικο κρατος..η μητρικη γλωσσα μας η ελληνική ήταν, η τουρκικη ηταν λογω της συνυπαρξης μετα απο χρονια με το τουρκικο στοιχειο..βεβαια η προφορα ηταν πιο βαρια.για να μη λεμε ασυναρτησιες εδω μεσα..

      Διαγραφή
  71. Εσείς λοιπόν οι "ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ" πείτε μας λίγο για τους μακεδονικούς τάφους;;; Α και γιατί όταν άνοιξαν τον τύμβο Καστά πάγωσε το αίμα σας;;;; Γιατί δεν έχετε ούτε εναν τάφο εσείς; Ούτε ένα αγγείο της Μακεδονίας; Σας έχουν ταΐσει τόσο πολύ προπαγάνδα και ψέματα που δεν ξέρετε τι λετε και τι σας γίνετε. Ελατε.εδώ στη Γαλλία και δείτε ποια είναι η Μακεδονία . Αρχεία από το 300 Π.χ. μέχρι και σημερα αποδεικνύουν ποια είναι η Μακεδονία.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ που ξες πολυ απο ιστορια , για πες μου τι γλωσσα μιλουσε ο αλεξανδρος με τους στρατιοτες?
      Γιατι ακομα και στα ελληνικα βιβλια γραφει οτι ο αλλεξανδρος μιλουσε μια αλλη γλωσσα

      Διαγραφή
    2. Αναρωτιθηκες ποτε γιατι μας κρυβουν τις πετρινες στηλες και αλλα ευρηματα???.Μηπος εαν ποτε αποκαλυφθουν παγωσει το αιμα καποιον αλλον???????

      Διαγραφή
    3. μιλουσε αγγλικα γαλλικα και ισπανικα ειχε και μαστερ πληροφορικης,ρε χαπια παιρνεις?

      Διαγραφή
  72. Αυτοι που εχουν περισσοτερο απο ολους αδικηθει ειναι οι ντοπιοι.ηρθαν οτι συνεβει με τους ρωσσους που ηρθαν κ τους δωσανε δανεια σπιτια κ χιλια επιδωματα,το ιδιο συνεβει κ με τους ποντιους οταν ηρθαν.ακομα σε πολλες περιοχες δεν εγινε καν ανταλαγη πληθισμων κ εμειναν τουρκοι εδω.πολλοι απο εσας τους ποντιους που ακουτε τουρκικα τραγουδια κ τα μιλατε κιολας τι γινεται???το οτι μιλαν οι ντοπιοι αυτην την γλωσσα ειναι κ οτι το ελληνικο κρατος δεν μεριμνησε να υπαρχουν ελληνικα σχολεια.δν φταινε οι παππουδες μας που πηγαιναν σε τετοια σχολεια.κ περισσοτερα βασανιστηρια απο το ελληνικο κρατος στους ντοπιους δεν υπεστει κανενας αλλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παντα δεν φταει το κρατος.ο προπαππους μου που ηρθε απο τον ποντο ηξερε και ελληνικα και τουρκικα ο παππους μου δεν εμαθε τουρκικα ομως γιατι δεν ηταν η παραδοση του δεν ηταν αναγγκη να ταξερει σαν τον πατερα του ,που του ηταν μεσο επικοινονιας

      Διαγραφή
  73. ετσι οπως τα λεσ ειναι 5:12

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Είστε πόλοι τραγική παιδιά λυπάμαι Που μετάξι μας Έλληνες λέτε ο ενας τον άλλον σκοπιανό η τουρκο η βλαχο η ότι άλλο είναι και δεν βλέπετε την ουσία που παντού υπάρχουν σκουλίκια και ο κάθε ενας μας πρέπει να είναι υπεύθυνος για την πατριδα του ..ξέρετε τη φταίει? Δεν έχουμε παιδία και γιαυτο φτάσαμε εδω σημερα ο κάθε ενας να λεει για την Ελλάδα μας ...αλλοι πολέμησαν για μας και εμείς τρωγομαστε μεταξύ μας ....και εγώ επηδη έχω αρχιδια δεν είμαι ανώνυμος Γιάννης ερυθροπουλος από Νεοχώρι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τι φανατισμος κ ποση πλυση εγκεφαλου εχει γίνει σε μερικούς...απορω ολοι εσεις που γραφετε αυτα τα ανιστορητα πηγατε σε ελληνικά σχολεια, διαβασατε κανενα βιβλιο (κ δεν θελω να το παιξω πολυξερη κ διαβασμενη, αν κ εχω πανεπιστημιακη μορφωση, η μορφωση κ η παιδεια δν αποκτιεται απαραιτητα στα πανεπιστημια);αφού ολα ηταν καλα κ ωραια στην Μακεδονια μας κ μια χαρα ζουσανε ζωη χαρισαμενη οι προγονοι μας κ κανεις δεν τους ενοχλουσε...την εποχή που η μακεδονια μας ηταν ενα καζανι που εβραζε με τους γειτονες να θελουν να την προσαρτησουν στα δικα τους εδαφη, με τις σφαγες,τους κομιτατζηδες, τον εκβουλγαρισμό του χριστιανικού πληθυσμου της μακεδονίας, με την δημιουργια πολλων βουλγαρικων εξαρχικων εκκλησιων και σχολειων οπου τα παιδια τα αναγκαζαν να διδασκονται πλεον στα βουλγαρικά κ να κατηχουνται εθνικά....για ποιο λογο εγινε Ο ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ κ χαθηκαν τοσες ζωες λεβεντων, τους οποιους τιμουμε κ δοξολογουμε σημερα εμεις, ελευθεροι από τουρκικο κ βουλγαρικο ζυγο;;;; ολοι εσεις που φωναζετε οτι ηρθαν οι Ελληνες κ σας βασανισαν κ σας υποδουλωσαν;;δηλ. θελετε να μας πειτε οτι οι Ελληνες ειναι καποιοι αλλοι διαφορετικοι από εσας;κ δεν μπορω να καταλαβω αν εσεις δεν νιωθετε Ελληνες, πως το δεχεστε να θεωρειστε Ελληνες, να εχετε την ελληνικη εθνικοτητα, να ειστε Ελληνες πολιτες κτλ.Ειλικρινα αν εγω ενιωθα κατι αλλο κ οχι Ελληνιδα, δεν θα μου επετρεπε η τιμη κ η συνειδηση μου να ειμαι κ στα χαρτια Ελληνιδα, αλλα θα διεκδικουσα Βουλγάρικη,Σκοπιανικη,Τουρκικη κτλ. εθνικοτητα.Στον γαμο της προγιαγιας φιλης μου στα Γιαννιτσα, η οποία ειχε την περηφανεια να μη θελει να προσκυνησει βουλγαρο κ να παντρευτει στην εξαρχικη εκκλησια των βουλγαρων..σκοτωθηκαν παληκαρια...ετσι για να ειμαστε σημερα εμεις ελευθεροι ως εθνος.Ελατε στα συγκαλα σας!!! και παρτε κ ενα τραγουδι στον ντοπιο γλωσσικο ιδιωμα για να μαθαινετε:
    Να Γκραντάτς πούκαϊα,
    να Γκουμέντσα σλούσαϊα.
    Γκ'ρτσοι αντάρτσοι φ'ρλια,
    Μπουγκάρτσκι κούτσινια πάγκιατ.
    Μόμιτε σε σμέια
    πισκέσιε να Γκ'ρτσιτε.
    Γκ'ρτσιτε σε μόλια:
    Μπουγκάριν ντα ζακόλια,
    Μπουγκάριν ντα ζακόλια,
    Κρ'φτα ντα μα πία,
    Κρ'φτα ντα μα πία,
    ζέμια Γκ'ρτσια ντα ισμία.

    Στο Γκαντάτσι (κορυφή του Πάικου) πυροβολούσαν,
    στη Γουμένισσα ακούγαν.
    Έλληνες αντάρτες ρίχναν,
    Βουλγάρικα σκυλιά πέφταν.
    Τα κορίτσια κουβαλούσαν
    δώρα στους Έλληνες.
    Τους Έλληνες (αντάρτες) παρακαλούσαν:
    Βούλγαρο να σφάζαν,
    Βούλγαρο να σφάζαν,
    το αίμα του να πίναν,
    το αίμα του να πίναν,
    την Ελληνική γη να καθαρίζαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπραβο κυρια μου, αυτοι που θελουν σας καταλαβαινουν, οι αλλοι.....δεν θελουν.Ειμαστε ολοι αδελφια.

      Διαγραφή
  76. καλλα δεν παιζόμαστε εδώ κινδυνεύουμε να αφανιστούμε από τους μουσουλμάνους και εμείς μαλώνουμε μετάξι μας , θεός να βάλει το χέρι του !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανωνυμος 10;24 μμ, αν θελεις να πεις την πιο πρόσφατη ιστορια της Μακεδονιας, πες την σωστα, και οχι τη μισή.... Οι Μακεδονες αγωνίστηκαν για να απελευθερώσουν τη Μακεδονια απο τους Οθωμανούς και οχι να την σκλαβώσουν στους Βουλγαρους, στους Ελληνες και στους Σερβους! Η μηπως οι Ελληνες ανταρτες μεχρι το 1912 δεν σφαζανε Μακεδονες βοεβοδες που πολεμουσαν τον οθωμανικο στρατο;;; Οτι εγινε, εγινε αλλα δεν θα ξεχαστεί ποτε... Εμεις οι Μακεδονες σημερα θελουμε να ζησουμε ελεύθεροι ως Μακεδονες, Ελληνες και Ευρωπαίοι πολιτες, και διεκδικούμε ολα τα δικαιώματα που μας παρέχει η ΕΕ, γλωσσικα, πολιτιστικα, αυτοδιοίκησης, κτλ οπως ειναι σε πολλες χωρες της ΕΕ. Δεν θελουμε να αφαιρέσουμε κανενα δικαιωματα σε συμπολιτες μας.
    Αυτο δεν σημαίνει διάλυση της Ελλαδας, αλλα θωράκιση της ως κρατος, αλλα και της ΕΙΡΗΝΗΣ στην περιοχή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω την ιστορια ετσι τη διαβασα, τη διδαχτηκα στα ελληνικα σχολεια κ την εχω ακουσει απο τους παλιους..εσεις δεν ξερω όμως που κ απο ποιους τη διδαχτηκατε...Μας μπερδευετε κυριε, τελικά ειστε υπερμαχος-υποστηρικτης της αυτονομιας της Μακεδονιας μας, όταν μας λετε οτι οτι οι μακεδονομαχοι αγωνιστηκαν μονο για την απελευθερωση της από τους Οθωμανούς κ οχι για να την σκλαβωσουν στους Ελληνες κτλ κ απο την αλλη όταν λετε οτι ειστε Μακεδονες, Ελληνες κ Ευρωπαιοι, πως ειναι δυνατον να βλεπατε τους Ελληνες ανταρτες ως ξενους εθνικά κ εσεις να δηλώνετε σημερα Έλληνας;;;
      Ας μη ξεχναμε η Ελλαδα τοτε ηταν το μικρο απευθερωμενο κρατος κ η μακεδονια επαρχια της υπό διαλυση οθωμανικης αυτοκρατορίας, ενα καζανι που έβραζε οπως λεγανε οι παλιοι με έλληνες, οθωμανους (τουρκαλβανους),σλαβους κτλ κ η εθνικη συνειδηση των κατοικων όπως ηταν αλλωστε φυσικο ασθενης λογω της τουρκικης σκλαβιας κ συνυπαρξης με τους γειτονες απο τα βορεια.Μέλημα της ελευθερης ελλάδας κ των τοσων μακεδομαχων που ηρθαν από όλη την ελλαδα να πολεμησουν στον μακεδονικο αγωνα ηταν η απελευθερωση των ελληνικων πληθυσμων της μακεδονιας κ η αποτροπη του εκβουλγαρισμού τους.Τις περιοχες βεβαια αυτες της Μακεδονιας επιθυμουσαν να προσαρτησουν στην Βουλγαρια κ οι βουλγαροι-κομιτατζηδες βλ. μακεδονικος αγωνας... καμια ιστορια δεν λεω μιση, μονο που την ιστορια καποιοι τη διαβαζουν οπως θελουν αυτοί...Οσο δε γι αυτα που γραψατε κ τα υπονοουμενα σας μονο στη θωρακιση κ την ειρηνη του κρατους που δεν συμβάλουν...

      Διαγραφή
  78. 3:20 μμ, καποιοι αλλοι γλεντουν κλαψουρίζοντας για το Ιστανμπουλ και το Καραντενιζ, Ιζμιρ, Αϊβαλί, κτλ, ολα τουρκικά μερη! Εμενα δεν με πειράζει καθολου αλλα ουτε τους Τουρκους, φαντάζομαι! Αυτοι οι ιδιοι ανθρωποι, ομως, "βγαζουν σπυριά" οταν ακουν τα τραγουδια των Μακεδονων πολιτικων προσφύγων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανιστορητε αυτες οι πολεις που αναφερεις ολες ηταν ελληνικες και ακμαζε επι αινώνες ο Ελληνισμος!!!αυτα δεν θα στα πω εγω...τα λεει η ΙΣΤΟΡΙΑ, τα ξερουν ακομη κ οι Τουρκοι...η Πολη των πολεων=Κων/πολη απο τους Οθωμανους μετονομαστηκε σε Ινσταμπουλ, οπως κ η Σμυρνη σε Ιζμιρ,η Αλικαρνασος σε Μποντρουμ κτλ.Κ επειδη τα ειπα κ παραπανω σε αναρτηση μου δν θα μακρυγορησω... κ οι δικοι μου προγονοι, Ελληνες απο χωρια της Πολης θα μπορουσαν αν "δηλωναν" τουρκοι κ αλαξοπιστωντας..., υπομενοντας δυσκολες καταστασεις, να παραμεινουν στην ΠΟΛΗ... αυτοι προτιμησαν όμως να χασουν ολα τα υπαρχοντα τους κ να πανε στην μητερα Ελλαδα γιατι ηταν κ ενιωθαν Ελληνες, ουτε τους Τουρκους μπορουσαν να προσποιουνται ουτε στον Αλάχ να πιστευουν, αν εσεις νιώθετε Μακεδόνας όπως επιμενετε να λετε κ οχι Ελληνας Μακεδονας, πως το σηκωνει η συνειδηση κ η τιμη σας να θεωρείστε Ελληνας απορρώωωωω!!!!!!;;;;;

      Διαγραφή
  79. Ανωνυμος 3:43 18/3 εγραψε "η να βαζαν ενα δηθεν τετοιο μακεδονικο τραγουδι στην ολυπνιαδα οπως πεξαν το ποντιακο.ποιος θα ηταν περυφανος ο ελληνας η σκοπιανος?"

    Και οι δυο! Πειραζει? και που ξερεις οτι οι Τουρκοι στον Ποντο (Καραντενιζ) δεν αισθάνονται υπερήφανοι οταν ακουν ποντιακή μουσική?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. 6:16, τι μου λες;;;; Δηλαδη, για να μαθω γαλλικα πρεπει να ξερω λατινικα;;;; Ελαααα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΟΝΤΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝ ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΤΑΙ ΠΡΗΞΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΕΝΑ ΣΑΣ ΛΕΩ
    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΖΗΣΗ ΕΚΕΙ
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ
    Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΣ
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΤΕ ΕΔΩ ΜΑΣ ΒΡΗΚΑΤΕ
    ΕΣΕΙΣ ΗΡΘΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα να σ απαντησει κανεις ? πρεπει νασε πολυ βοδι πολυ ντουρντουβακι, ολοι ελληνες ημαστε βοδι και οι ντοποιοι και ολες οι ρατσες, τωρα αν εσυ δεν αισθανεσε ελληνας χεστηκαμε, ολοι οι ανθρωποι δεν ξεχωριζουν ρατσες, κατι μαλακες σαν κ εσενα που ειστε μια χουφτα αμορφοτων ασχολητε μ αυτα.για μενα ολοι ειναι ισοι εσυ βοδι ξεχωριζεις....εισαι τραγικος

      Διαγραφή
    2. ΕΙΠΑ ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ
      ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΟΔΙ...........................

      Διαγραφή
    3. εσυ ο τελευταιος κ δεν ειμαι ο 20.3.15-1:127. Άλλα σας λενε κ αλλα καταλαβαινετε κυριε....Τουλαχιστον ο προλαλησας (1:27) οπως κ πολλοι άλλοι λενε οτι ειναι κ νιωθουν Ελληνες και όχι σκετο Μακεδονες, εσεις ας πατε αλλου, αφου ειστε Μακεδονες κ οχι Ελληνες Μακεδονες...κ μετα μας φταινε τα Σκοπια...

      Διαγραφή
    4. ΦΙΛΕ 4 48
      ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ?
      ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ
      ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΖΗΣΗ ΕΚΕΙ
      ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ

      Διαγραφή
    5. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ 4.48

      Διαγραφή
    6. "μην τα βαζεις με ηλιθιους κ βλακες λενε γιατι θα σε νικήσουν λογω εμπειριας στη βλακεια"...αν διαβαζες κ προπάντων καταλαβαινες τις παραπάνω τεκμηριωμενες αναρτησεις μου δεν θα το συνεχιζες, δν μπορω να επαναλαμβανομαι....εχουμε διαφορα μορφωτικου επιπεδου κ επιχειρηματολογίας κυριε 9:23...θελω ανταξιους συνομιλητές...

      Διαγραφή
  82. Χεχε, τι κάνεις για τα views απαράδεκτε κύριε Βαφειάδη... Σπέρνεις τη διχόνοια...Μη νομίζεις ότι είσαι διαφορετικός από αυτούς που τραγουδούν αυτά τα τραγούδια πέρα από τα σύνορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..μαλλον τον ζηλευεις, πανε γι αλλα, δεν σε θελουμε στο μπλοκς

      Διαγραφή
  83. Καθαροι λαοι υπαρχουν μονο στα ανεγκεφαλα μυαλα των στρατηγων.Οποιος αισθανεται Ελληνας ειναι Ελληνας οποιος αισθανεται σκοπιανος βουλγαρος αμερικανος 'η κατι αλλο ειναι απο αυτο που αισθανεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Καλήν εσπέραν συντεκνοι εκια στην ελληνική ΜακεΚαλήνδονία μας. Είμαι απο την Κρήτη και είμαι ιστορικός και συγγραφέας. Πρώτα απο όλα να ξεκαθαρίσω πως τυχαία βρήκα την σελίδα σας και το άρθρο σας και σας δίνω θερμά συγχαρητήρια για αυτή την δημοσίευση σας, για να μάθουν οι νεότεροι και να μην τρώνε την προπαγάνδα των Αμερικανών και του ψευδοκράτους των Σκοπίων. Καταρχάς σαν κρητικός το έχω τιμή μου για την Μακεδονία, διότι οι πρόγονοι μου κρητικοί πολέμησαν για την Ελευθερία της Μακεδονίας. Πρώτον ο Μακεδόνας=Έλληνας, εάν δεν θεωρεί κάποια μικρή μειοψηφία κατοίκων της Μακεδονίας ότι είναι Έλληνες, τότε είναι Σλάβοι. Σλαβος και Μακεδόνας δεν γίνεται. Τα σλαβικα φύλα κατέβηκαν στα Βαλκάνια μετά τον 6ο μ.χ αιώνα, στα Βαλκάνια απο τα αρχαία χρόνια στην εποχή για παράδειγμα του μεγάλου Αλεξάνδρου ζούσαν Μακεδόνες=Έλληνες, ιλλυριοι, δαρδανοι, θρακες=Έλληνες και άλλες μικρές υποομάδες μέχρι τον 6ο μ.χ αιώνα όπου κατέβηκαν τα πρώτα σλαβικα φύλα. Επειδή κάποιοι ανιστόρητοι έθιξαν τους αδελφούς Πόντιους, να πω και λίγα λόγια για τον ποντιακό ελληνισμό. Οι πόντιοι φίλτατοι εντοπιοι της Μακεδονίας, δεν ήρθαν ως κατακτητές το 1921-1924 στην Μακεδονία αλλά με ανταλλαγή πληθυσμών. Έφυγαν οι Τούρκοι της Μακεδονίας και ήρθαν Έλληνες. Πρέπει να μην είσαι νοημον άνθρωπος όταν λες ότι οι πόντιοι είναι Τούρκοι διότι με την σκέψη σας είναι σαν να λέτε ότι στην ανταλλαγή πληθυσμών, έφυγαν οι Τούρκοι απο την Μακεδονία προς την Τουρκία και ήρθαν Τούρκοι απο την Τουρκία στην Μακεδονία.........εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Πολλά τα σχόλια...αλλά δεν χρειάζεται να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας..εκτός από διασπαρτους φιλοσκοπιανους στα χωριά της Αλμωπιας ..ο μεγαλύτερος βρίσκεται στο Λουτρακι(και δεν εμπλέκω τους κατοίκους όλους πάρα μόνο έναν γνωστότατο φιλοσκοπιανο και τον ξέρουν όλοι)..αλλά κανένας δεν μιλάει...χρόνο με τον χρόνο πέρασε όλα αυτά τα σάπια τραγούδια στον κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News