Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Μυρωδιά Χριστουγέννων!

Γράφει η Τάνια Πίντζου

Αχ, μύρισαν επιτέλους Χριστούγεννα! Όπου και να πας, τα μάτια σου βλέπουν φώτα που τρεμοπαίζουν με ή χωρίς μουσική.

Παντού βλέπεις την μορφή εκείνου του κοκκινοντυμένου παππούλη με την άσπρη γενειάδα. Του Άγιου Βασίλη! Του αγαπημένου σου προσώπου που όσο ήσουν παιδί, περίμενες πως και πως να έρθουν οι μέρες των Χριστουγέννων για να σου φέρει αυτό που λαχταρά η ψυχή σου. Μεγαλώνοντας έμαθες πως όχι μόνο δεν υπάρχει Άι Βασίλης αλλά τελικά σημαντικότερη είναι η υγεία και όχι το υλικό αγαθό. Αρκέστηκες στα απλά καθημερινά πράγματα. Μα και όμως ... υπάρχουμε και εμείς δίπλα σας που η καρδιά μας και η ψυχή μας είναι ακόμα παιδικές! Και φέτος, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, γράψαμε το δικό μας γράμμα στον Άγιο Βασίλη. Μην βιαστείτε να με χλευάσετε, μα αυτή είναι η μαγεία των Χριστουγέννων. Αρκετά με τα θέματα της φτώχειας μας, αρκετά τα προβλήματα που ξημερώνουν καθημερινά, αφήστε και λίγο την ψυχή να χαρεί!

Το δύστυχο των ημερών είναι το ότι υπάρχουν γύρω μας οικογένειες που δεν μπορούν να έχουν απλά καθημερινά πράγματα όπως για παράδειγμα στέγαση, ρεύμα και άλλα τόσα που εμείς έχουμε. Τι Χριστούγεννα περνάνε αυτοί οι άνθρωποι; Άλλοι, δεν έχουν οικογένεια και είναι πιο μόνοι από ποτέ. Δεν έχουν χρήματα να φάνε ένα αξιοπρεπέστατο γεύμα αυτές τις γιορτινές μέρες. Κάντε μια πράξη καρδιάς και φιλοξενήστε στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι σας έναν από αυτούς. Είναι σαν να φιλοξενείτε τον ίδιο τον Χριστό μας που γεννάται. Προσφέρετε αυτό που σας περισσεύει προκειμένου να μπορέσουν και εκείνοι να χαμογελάσουν. Αφήστε την κακεντρέχεια και τον θυμό στην άκρη και οπλιστείτε με θέληση να βοηθήσετε τον πλησίον. Και αν τα λόγια μου ακούγονται πολύ κοινότυπα, τότε έχω να σας πω πως την έπαρσή μου σαν άνθρωπος μπορεί να την κουβαλάω για να γλιτώσω από τα δηλητηριώδη στόματα, μα αυτές τις ημέρες είμαι πιο παιδί από τα παιδιά.

Περιμένω πως και πως να ζυγώσουν αυτές οι δυο εβδομάδες που θα έρθω κοντά με τους δικούς μου ανθρώπους, φίλους και οικογένεια και να μοιραστώ μαζί τους υπέροχες στιγμές, διασκεδαστικές με υπερκατανάλωση αλκοόλ, γέλια, παιχνίδια και συζητήσεις. Εδώ που τα λέμε, ζηλεύω και αυτά που βλέπω στην τηλεόραση ή στα περιοδικά. Σοφίτες ξενοδοχείων, στολισμένες πόλεις, χιονισμένα τοπία, παραμυθένια δάση και ονειρεύομαι. Ζω για να ονειρεύομαι πως κάποια στιγμή θα τα γυρίσω και εγώ όλα αυτά! Γιατί κακά τα ψέμματα, χαλινάρι βάζεις μόνο στα άλογα και όχι στα όνειρα!

Ενώ γράφω την λίστα μου για το γιορτινό Χριστουγεννιάτικο τραπέζι, για τις ετοιμασίες των γλυκών και των φαγητών που θα το συνοδέψουν, να μην ξεχάσω να το στολίσω με τα αγαπημένα μου αλεξανδρινά και γκι που θεωρούνται σήμα κατατεθέν των Χριστουγέννων. Η συνέχεια αυτής της λίστας μετά. Πρέπει να κάνουμε άλλη λίστα. Ο νέος χρόνος πρέπει να μας υποδεχτεί με άλλους στόχους. Παίρνω το μολύβι και γράφω λοιπόν: <<Εκτός από το ξεκαθάρισμα της ντουλάπας μου και το ξεκαθάρισμα των ανθρώπων που είχαν απώτερο σκοπό το πως να με βλάψουν, πρέπει να βάλω σε προτεραιότητα τις ουσιώδεις ανάγκες μου για περισσότερες στιγμές με αυτούς που πραγματικά με στηρίζουν και με αγαπούν. Και κάπως έτσι ξεκινώ να υποδεχτώ το νέο έτος αρματωμένη με περίσσεια δύναμη και αγάπη προς όλους αυτούς καθώς και προς τη δουλειά μου. Επίσης, αποφάσισα να μην αγχώνομαι για ασήμαντα πράγματα και να ασχοληθώ μόνο με ουσιαστικά. Και για να ξεκινήσω τις αλλαγές, πρώτα θα ξεκινήσω από τα εύκολα με μια απλή αλλαγή του look μου>>.

Η αρθρογραφία μου πάντα είναι στη πρώτη θέση για το νέο έτος. Στο τελευταίο μου για φέτος άρθρο λοιπόν, ενώ μοιράζομαι τις σκέψεις μου μαζί σας, θα ήθελα να σας πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για τη στήριξή σας γνωστούς/αγνώστους. Χωρίς εσάς τίποτα δεν έχει ουσία και τόσο μεγάλη σημασία. Εύχομαι ολόψυχα σε όλους καλές γιορτές με υγεία, ευτυχία, ψυχική ευημερία και αμέριστη χαρά για εσάς και τους δικούς σας αγαπημένους. Το νέο έτος να φέρει ότι επιθυμείτε και ακόμα περισσότερα.

Μυρίστε κουραμπιέδες, μελομακάρονα, δίπλες, μπακλαβάδες ... μυρίστε αγάπη ... μυρίστε Χριστούγεννα! Φάτε πολύ, πιείτε πολύ, γιατί ότι έχουμε εμείς σήμερα υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που δεν μπορούν τα έχουν. Καλά Χριστούγεννα σε εμένα σε εσένα, σε όλους μας.

"And so this is Christmas
I hope you have fun
The near and the dear ones
The old and the young"



Γράφει η Τάνια Πίντζου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News