Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Ο Νίκος Χατζηανδρέου υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Εξαπλατάνου με το Γιάννη Σηφάκη

Δήλωση υποψηφιότητας

Δήλωση υποψηφιότητας του Νικόλαου Χατζηανδρέου. «Αλλάζουμε την Αλμωπία» - Υποψήφιος Δήμαρχος Γιάννης Σηφάκης.

Οι νέοι είναι η ελπίδα και το μέλλον του τόπου μας. Διαθέτουν όρεξη για δουλειά, νέες ιδέες, άποψη και αποφασιστικότητα.

Λαμβάνοντας υπόψη τα όσα γίνονται στον τόπο μου, αποφάσισα να σταθώ στο πλευρό των συμπολιτών μου συμμετέχοντας με όλες μου τις δυνάμεις ενεργά στα κοινά και στον αγώνα για ένα καλύτερο αύριο που αξίζει σε όλους μας.

Νικόλαος Χατζηανδρέου
Υποψήφιος στο Τοπικό Συμβούλιο
T.K. Εξαπλατάνου

10 σχόλια:

  1. Μπραβο Νικολα! Καλη επιτυχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αντε καλη μεταθεσι αν εκλεγεις απο την αθηνα στην αριδαια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Νικόλα! Καλή η επιλογή σου Σηφάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΧΑΜΗΛΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ποιο ειναι το κριτηριο της καλης επιλογης,εχει σοι ; τον ταξανε να τον φερουν στην περιοχη απο Αθηνα.Δε λεει ευτυχως που εχω δουλεια! ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΙ ΑΥΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Ξεχνάει ο φίλος Νίκος που έτρεχε με τους βουλευτές και ευρωβουλευτεσ της ΝΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο στον Σηφακη για την επιλογη του!.καλη επιτυχια Νικολα και ασ'τους να λενε..εσυ τουλαχιστον δεν πας για το μαρουλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία φίλε μου!!! Γερά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επιτελους ενας νεος ανθρωπος απο Εξαπλατανο.Ας αλλαξει λιγο το χωριο απ τους. επαγγελματιες πολιτικους που εχει μεχρι τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News