Κυριακή, 23 Ιουνίου 2013

Στην κυκλοφορία θα δοθεί το οδικό τμήμα της παράκαμψης Χαλκηδόνας – Παραλίμνης

Αντιπεριφερειάρχης Θ. Θεοδωρίδης: «Με την αγαστή συνεργασία με τον Περιφερειάρχη κ. Τζιτζικώστα πετυχαίνουμε έργα πνοής  για την Πέλλα. Στην κρίση απαντάμε με έργο»

Την ερχόμενη Τετάρτη, 26 Ιουνίου και ώρα 13:00 εγκαινιάζεται το οδικό τμήμα της παράκαμψης Πελλαίας Χώρας, δηλαδή το κομμάτι από το πέρας του οικισμού της Χαλκηδόνας με κατεύθυνση προς Γιαννιτσά, έως πριν από τον οικισμό της Παραλίμνης. 

Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν από τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολο Τζιτζικώστα και τον Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας και Αναπτυξιακού Σχεδιασμού – Προγραμματισμού της ΠΚΜ κ. Θεόδωρο Θεοδωρίδη. 

 Το οδικό τμήμα το οποίο πρόκειται να παραδοθεί στην κυκλοφορία έχει μήκος περίπου 12 χιλιομέτρα, προϋπολογισμό 40.602.000,00 € με χρηματοδότηση από το Γ’ ΚΠΣ και το ΕΣΠΑ.

Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά η διατομή του οδικού άξονα είναι 11/14 μέτρα, αποτελείται από 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση και Λ.Ε.Α. πλάτος 1,75 μέτρα. Επίσης, για την εξυπηρέτηση των αγροτικών εκτάσεων κατασκευάστηκαν περίπου 6 χιλιόμετρα παράπλευρο δίκτυο αποκαθιστώντας το υφιστάμενο αγροτικό δίκτυο και εξασφαλίζοντας την προσπελασιμότητα σε όλες τις αγροτικές ιδιοκτησίες οι οποίες είχαν αποκλειστεί με τη διάνοιξη της νέας Εθνικής Οδού.

Παράλληλα, κατασκευάστηκαν οι ισόπεδοι, σηματοδοτούμενοι κόμβοι Πέλλας – Νέας Πέλλας και Παραλίμνης καθώς και οι συνδέσεις αυτών με την υφιστάμενη Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Έδεσσας.

Επιπλέον, πρέπει να αναφέρουμε πως στην κατασκευή συμπεριλαμβάνεται ο ηλεκτροφωτισμός των κόμβων και των τεχνικών της οδού, η οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση, η κατασκευή δικτύου απορροής ομβρίων και η φύτευση των πρανών.

Να υπενθυμίσουμε στο σημείο αυτό ότι ολοκληρώνονται σύντομα οι μελέτες των τεχνικών για το οδικό τμήμα της παράκαμψης Γιαννιτσών (Παραλίμνη – Μελίσσι) μήκους περίπου 7,5 χιλιομέτρων καθώς επίσης και της παράκαμψης Χαλκηδόνας, μήκους 5,5 χιλιομέτρων περίπου. Έτσι το έργο αποκτά πλήρη μελετητική ωριμότητα ικανοποιώντας όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την ένταξή του σε ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό μέσο, είτε την 4η, είτε την 5η Προγραμματική Περίοδο 2014 – 2020.

Ακόμη, ο κ. Τζιτζικώστας σε συνεργασία με τον κ. Θεοδωρίδη καταβάλλουν προσπάθειες ώστε να εξασφαλιστούν οι αναγκαίοι πόροι για τη χρηματοδότηση των μελετών των τεχνικών του οδικού τμήματος «Μαυροβούνι – Έδεσσα» (μήκους 9 χιλιομέτρων περίπου) οι οποίες υπολείπονται, ώστε και αυτό το τμήμα να εξασφαλίσει την αναγκαία προϋπόθεση που είναι η μελετητική ωριμότητα για την ένταξή του στην 5η Προγραμματική Περίοδο. Τέλος, επίκειται ολοκλήρωση της μελέτης της «ανάβασης του Άγρα» μήκους 4,4 χιλιομέτρων και έτσι ο οδικός άξονας αποκτά πλήρη μελετητική ωριμότητα.

Σε σύντομη δήλωσή του ο κ. Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας και Αναπτυξιακού Σχεδιασμού – Προγραμματισμού της ΠΚΜ αναφέρει :

«Εγκαινιάζουμε την επόμενη εβδομάδα ένα σημαντικό τμήμα του οδικού άξονα της Νέας Εθνικής Οδού και για το λόγο αυτό θέλω να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη κ. Απόστολο Τζιτζικώστα ο οποίος συνέβαλε τα μέγιστα για να δοθεί στην κυκλοφορία το οδικό τμήμα «Χαλκηδόνα – Παραλίμνη». Με την αγαστή συνεργασία με τον Περιφερειάρχη κ. Τζιτζικώστα πετυχαίνουμε έργα πνοής για την Πέλλα και όπως είχα δηλώσει σε μια συνέντευξή μου «Στην κρίση απαντάμε με έργο» Όπως προανέφερα υπάρχουν και άλλα ανοιχτά ζητήματα για τον εκσυγχρονισμό της Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Γιαννιτσών – Έδεσσας – Όρια Π.Ε. Φλώρινας για τα οποία καταβάλλουμε σκληρή προσπάθεια με επιμονή και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ώστε να ξεπεραστούν τα όποια εμπόδια και να ολοκληρωθούν τα επιμέρους τμήματα του οδικού άξονα που θα δώσουν νέα πνοή ανάπτυξης στην Π.Ε. Πέλλας».

2 σχόλια:

  1. εχουμε στοιχεία ,οπως εκταση παρακαμψης? ποσο που κόστισε το έργο? πότε ξεκινησε? (για να γνωρίζουμε τι μας προσφερουν,ποσο κοστολογείτε, ποιοι το αρχισαν κλπ) θετικό καθε εργο για το νομό μας που ειναι απ τους τελευταιους στην Ελλάδα στους περισσότερους τομείς,ενω παλιότερα με την πλουσια αγροτική παραγωγή είμασταν καλύτερα..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενώ αυτοί θα βγάλουν τις φωτογραφίες τους και θα πανυγηρίζουν ότι μετά από 30 χρόνια δίνουν ένα κομμάτι σε ένα δρόμο που τα κυριώτερα σημεία (παρακάμψεις Χαλκηδόνας, Γιαννιτσών, Μαυροβουνίου κλπ)θα περιμένουν άλλα τόσα χρόνια, Ο καθημερινός εφιάλτης με τα ατυχήματα και η αγωνία ( θα φτάσω σώος σήμερα;)θα συνεχίζεται.Εμείς ακόμη περιμένουμε να μας πουν ποιός εφαγε τα χρήματα που προορίζονταν για την αποπεράτωση του δρόμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News