Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

11 Δεκεμβρίου: Παγκόσμια ημέρα του παιδιού!

Το Κέντρο πρόληψης Ν. Πέλλας Όραμα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού και στην προσπάθεια του να ευαισθητοποίηση το κοινό στέλνει το δικό του μήνυμα. Την 11η Δεκεμβρίου, παγκόσμια ημέρα του παιδιού, ας σκεφτούμε εμείς οι μεγάλοι, όχι μόνο τα δικά μας παιδιά, αλλά και τα παιδιά σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη και αν ζουν, ανεξαρτήτου χρώματος και φυλής. Ας σκεφτούμε τα παιδιά που δεν έχουν εμβόλια, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη πρόσβαση στο πόσιμο νερό, τετράδια, βιβλία, εκπαίδευση. Ας σκεφτούμε τα παιδιά που έχουν εξαναγκαστεί στην παιδική εργασία. Ας σκεφτούμε τα παιδιά που καθημερινά κακοποιούνται.

Δικαίωμα των παιδιών είναι να ζουν σε ένα ασφαλές , υγιές και ειρηνικό περιβάλλον. Η Χάρτα των δικαιωμάτων του παιδιού αναφέρει:

-Δικαιούμαι να έρθω στη ζωή.
-Δικαιούμαι να υπάρξω.
-Δικαιούμαι να μεγαλώσω σε έναν κόσμο χωρίς βία και φτώχεια.
-Δικαιούμαι να ζήσω σε έναν κόσμο που σέβεται και προστατεύει το φυσικό περιβάλλον.
-Δικαιούμαι να έχω ελεύθερη πρόσβαση στον μαγικό κόσμο της γνώσης.
-Δικαιούμαι να έχω ελεύθερο χρόνο και χώρο για να παίζω.
-Δικαιούμαι να μάθω τί είναι καλό για την σωματική και ψυχική μου υγεία.
-Δικαιούμαι να περνάω αρκετό χρόνο με τους γονείς μου.
-Δικαιούμαι να ζήσω με αθωότητα και ανεμελιά τα παιδικά μου χρόνια.

-Δικαιούμαι να ζήσω σε μία κοινωνία που προστατεύει τα προσωπικά μου δεδομένα.
-Δικαιούμαι έναν κόσμο ανθρώπινο, δίκαιο και ειρηνικό. ΄Εναν κόσμο στον οποίο θα μεγαλώσουν αύριο τα δικά μου παιδιά.

Υποχρέωση των μεγάλων είναι να εξασφαλίσουν και να διασφαλίσουν τα παραπάνω.

Σε όλους μας αρέσει να μιλάμε στα παιδιά, όλοι μας λέμε ότι αγαπάμε τα παιδιά, μα σπάνια αντιλαμβανόμαστε και κατανοούμε τις ανάγκες τους. Σπάνια ακούμε τι προσπαθούν να μας πουν. Σήμερα λοιπόν παγκόσμια ημέρα του παιδιού ας σωπάσουμε εμείς οι μεγάλοι για να αφήσουμε τα παιδιά να μιλήσουν.

Και να τι θα μας έλεγαν αν μπορούσαμε να τα ακούσουμε:

-Αν ζω μέσα στην κατανόηση, μαθαίνω να έχω υπομονή.
-Αν ζω μέσα στη δικαιοσύνη, μαθαίνω να είμαι δίκαιος.
-Αν ζω μέσα στην ασφάλεια, μαθαίνω να πιστεύω.
-Αν ζω μέσα στην κριτική, μαθαίνω να κατακρίνω.
-Αν ζω σε εχθρικό περιβάλλον, μαθαίνω να καυγαδίζω.
-Αν ζω μέσα στην ντροπή, μαθαίνω να αισθάνομαι ένοχος.
-Αν με δέχονται όπως είμαι, μαθαίνω να βρίσκω την αγάπη μέσα στον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News